برای آموزش صحیح، فضای آموزشی ایمن و مستحکم حائز اهمیت فراوان است


برای آموزش صحیح، فضای آموزشی ایمن و مستحکم حائز اهمیت فراوان است

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: برای آموزش صحیح و درست، فضای آموزشی ایمن، زیبا و مستحکم حائز اهمیت فراوانی است.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، محمد خدابخشی در مراسم کلنگ‌زنی مدرسه شش کلاسه الیگودرز که به همت عباسی خیر مدرسه‌ساز انجام شد، اظهار کرد: در توسعه پایدار هر جامعه، آموزش‌وپرورش رکن اصلی و اساسی است.

وی اضافه کرد: برای آموزش صحیح و درست، فضای آموزشی ایمن، زیبا و مستحکم حائز اهمیت فراوانی است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: از همه خیرین مدرسه‌ساز و اداره کل نوسازی مدارس استان به سبب اهتمام به امر مقدس مدرسه‌سازی صمیمانه سپاسگزارم.

خدابخشی افزود: از خیرین مدرسه‌ساز تقاضا دارم در خصوص ایجاد فضاهای آموزشی جدید، نگاه ویژه‌ای به مناطق کمتر توسعه‌یافته و بالأخص شهرستان الیگودرز داشته باشند.

در ادامه این مراسم رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز لرستان اظهار کرد: این مدرسه ۶ کلاسه الیگودرز با اعتباری بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان توسط مهندس جلال عباسی در شهرستان الیگودرز ساخته خواهد شد.

مهندس رضوی گفت: به مساحت یک هزار و ۷۵۰ مترمربع و با زیربنای آموزشی ۸۷۷ متر توسط مهندس جلالی خیر مدرسه‌ساز با تقبل صددرصدی هزینه آن در ۱۲ ماه ساخته خواهد شد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز لرستان بیان کرد: خوشبختانه با وجود خیرین محترم مدرسه‌ساز، وضعیت فضاهای آموزشی ما هر روز با روز پیش متفاوت است و روند آن رو به رشد است.

وی افزود: با کمک خیرین مدرسه‌ساز، ۳۵ مدرسه با ۱۷۹ کلاس درس در سطح استان در دست ساخت بوده و ۲۷ مدرسه با ۲۰۲ کلاس درس نیز توسط این خیرین ارجمند در دست تعمیر است.

انتهای پیام انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک