رسول‌اف: سپاه پاسداران قانون‌گریز و بی‌رحم است!


رسول‌اف: سپاه پاسداران قانون‌گریز و بی‌رحم است!

امثال رسول‌اف که همواره خود را در برابر فرهنگ و هیمنه غرب، حقیر و ناچیز دانسته و همیشه در برابر مردم ایران و افتخاراتش شاخ و شانه کشیده‌اند.

به گزارش مشرق، محمد رسول‌اف از فعالین فتنه ۸۸ و از عوامل تبلیغات علیه مردم و جامعه ایران برای جشنواره‌های معلوم‌الحال غربی که اخیرا به دلیل همین فعالیت‌های ضد ملی به حبس محکوم شد، در گفت‌وگویی با رادیو فردا (وابسته به سازمان سیا)، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را متهم به دخالت در امور غیرمربوطه دانسته و آن را «قانون‌گریز و بی‌رحم» توصیف کرد!

بیشتر بخوانید:

خانه سینما در کنار اقدامات ضد ملی

این در حالی است که علاوه بر ۴۰ سال پاسداری و صیانت از انقلاب و نظام اسلامی و مقابله خستگی‌ناپذیر با دشمنان تاریخی ملت ایران، این روزها سپاه پاسداران بیش از پیش محبوبیت پیدا کرده است. این محبوبیت به دلیل برخی عملیات نظامی ‌و امنیتی در قبال نیروهای خارجی در خلیج ‌فارس و نمایش اقتدار ایران و ایرانی به همراه فرماندهانی همچون سردار سلیمانی در نابودی گروهک‌های تروریستی تکفیری مثل داعش است. به این واقعیت کسانی که چندان میانه‌ای با انقلاب نداشته و ندارند و حتی برخی از همان رسانه‌های بیگانه و ضد انقلاب نیز اعتراف کرده‌اند.


اما اینکه یک به اصطلاح سینماگر که سال‌هاست همه توان و حیثیت خود را در خدمت بیگانگان و علیه ملت خویش هزینه کرده، همپای دیگر دشمنان دیرین مردم ایران مثل آمریکا و اسرائیل و آل‌سعود و دیگر همپالگی‌هایشان به این فرزندان محبوب ملت جسارت می‌کند، بار دیگر نشانگر فاصله بسیار زیاد مدعیان سینمای شبه‌روشنفکر و جشنواره‌ای از توده‌های مردم است.


امثال رسول‌اف که همواره خود را در برابر فرهنگ و هیمنه غرب، حقیر و ناچیز دانسته و همیشه در برابر مردم ایران و افتخاراتش به پشت‌گرمی ‌همان کانون‌ها و مراکز معلوم‌الحال غربی و البته تسامح و تساهل برخی داخلی‌ها، شاخ و شانه کشیده‌اند، در حالی به حضور سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف همچون فرهنگ ایراد گرفته و آن را مورد انتقاد قرار می‌دهند که اساسا مسئولیت‌های سپاه برای پاسداری و صیانت از انقلاب و نظام اسلامی در همه عرصه‌ها تعریف شده و این در اساسنامه و مصوبات قانونی آن نیز وجود دارد.


مضافا به اینکه در هر عرصه‌ای این نهاد انقلابی حضور فعال داشته، به نوعی مشکلات و معضلات آن عرصه حل شده است، از جبهه‌های نظامی‌ گرفته تا میادین عمرانی که شرکت فعال قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) بسیاری از پروژه‌های عظیم ملی همچون فازهای مختلف پارس جنوبی یا مجموعه سدهای کرخه را به بهره‌برداری رساند و پروژه‌های فرهنگی و هنری که نتایج آن را در بسیاری از محصولات این حوزه می‌توان رویت کرد.


امثال رسول‌اف و حامیانش (که در میان طیف شبه روشنفکر سینمای ایران به چشم می‌خورند) گویا به شیوه و روش اربابان غربی و آمریکایی خود توجه ندارند که اغلب کمپانی‌ها و استودیوهای ‌هالیوود و همچنین سایر رسانه‌های ایالات متحده آمریکا در تیول همان کسانی است که کارخانه‌های اسلحه‌سازی و مراکز مهم اقتصادی و همچنین مراکز استراتژیک و تعیین سیاست آمریکا را در دست دارند و در واقع مدیران اصلی آمریکا همین طیف و نهاد پنهان سیاسی، اقتصادی، نظامی‌ و فرهنگی است و نه امثال بوش و اوباما و ترامپ!

منبع: کیهان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !