واکنش کواچ به خرید ستاره گواردیولا


نیکو کوواچ، سرمربی کروات بایرن مونیخ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با دورتموند حاضر شد. نوشته واکنش کواچ به خرید ستاره گواردیولا اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

واکنش کواچ به خرید ستاره گواردیولا

کوواچ: لروی سانه؟ تمرکز ما روی دورتموند است
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۵:۱۰
واکنش کواچ به خرید ستاره گواردیولا

نیکو کوواچ، سرمربی کروات بایرن مونیخ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با دورتموند حاضر شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بایرن مونیخ در سوپرکاپ آلمان به مصاف دورتموند خواهد رفت و نیکو کوواچ در مورد شرایط مصدومان تیمش و البته شایعات انتقال لروی سانه، وینگر آلمانی سیتی به مونیخ صحبت کرد.

نیکو کوواچ درباره شرایط بازیکنان گفت:

“سرژ احساس بهتری دارد اما ما او را در دیدار مقابل دورتموند به همراه نخواهیم داشت. گناربری در تمرینات شرکت نداشته است و ما می خواهیم صبر کنیم تا او آماده بازی کردن شود. خاوی مارتینز مشکل جزئی زانو دارد و باید صبر کنیم و ببینیم شرایط او چگونه پیش می رود. لوکاس هرناندز باید روز سه شنبه با ما به اردوی تمرینی تیم سفر کند و او تمرینات خود را با ما آغاز خواهد کرد. کینگزلی کومان امروز دوباره تمرین خواهد کرد و اگر اتفاق غیرمنتظره ای رخ ندهد فردا کنار ما خواهد بود.”

نیکو کوواچ درباره دیدار سوپرکاپ گفت:

“دورتموند تقویت شده و در تابستان آنها بیشتر از ما تمرین کرده اند. این یک بازی کاملا جدی است و دورتموند بزرگترین رقیب ما خواهد بود، پس در این دیدار ما باید کاملا هوشیار باشیم. گرچه این جام خیلی در آلمان اهمیتی ندارد اما اگر بایرن پیروز نشود شرایط بد خواهد شد، بنابراین هم من و هم همه ارکان باشگاه به دنبال پیروزی مقابل دورتموند خواهیم بود.”

نیکو کوواچ درباره رویارویی با مت هوملس گفت:

“او قطعا از دیدار با ما و اینکه بازیکنان بایرن را می بیند خوشحال خواهد شد. هوملس بسیار با انگیزه است و قطعا برابر ما تلاش زیادی خواهد داشت. من انتظار دارم بازی فردا یک ملاقات خوب بین ما رقم بخورد.”

شایعات جذب لروی سانه:

“من شما را درک می کنم، اما شما نیز باید مرا نیز درک کنید. همه چیز در این موردگفته شده و حالا ما فردا یک بازی مهم داریم و همه تمرکز ما این دیدار است.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان