برنامه زمانی دقیق برای احداث طرح‌های عمرانی تهیه شود


برنامه زمانی دقیق برای احداث طرح‌های عمرانی تهیه شود

ارومیه- ایرنا- استاندار آذربایجان‌غربی گفت: باید برنامه زمان‌بندی دقیق برای اجرای طرح های احداث مجتمع‌های گردشگری و طرح‌های عمرانی استان تهیه و پیگیری لازم برای تخصیص منابع مورد نیاز آن انجام شود.

محمدمهدی شهریاری روز شنبه در نخستین جلسه کارگروه توسعه روستایی، عشایری، شهرسازی، آمایش سرزمین و محیط زیست آذربایجان‌غربی افزود: مردم منتظر عملکرد و روند اجرایی طرح‌ها هستند و باید کارها به صورت واقعی اجرایی شود.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی برای اجرای دقیق طرح‌های مورد نظر با هم همکاری لازم را داشته باشند تا روند امور تسریع یابد.

وی با اشاره به اینکه باید هماهنگی و همدلی مناسبی بین مدیران دستگاه‌های اجرایی در جهت جذب سرمایه گذاری وجود داشته باشد، بیان کرد: باید حمایت‌های لازم از سرمایه‌گذاران در حوزه های مختلف در استان نیز صورت گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه گفت: بیش از ۳۰ طرح در بخش‌های کشاورزی، صنعتی، گردشگری، خدماتی، نمایشگاهی، نیروگاه خورشیدی و دامداری برای بررسی به کارگروه امور زیربنایی این استان ارسال شده است.

ابراهیم مبارک‌قدم ادامه داد: این کارگروه ۲۱ عضو اصلی و ۱۷ عضو متغیر دارد و با ۳۲ شرح وظیفه برای توسعه عمرانی زیربنایی، پیگیری طرح‌ها، رسیدگی به مشکلات روستاییان، بررسی مسائل محیط زیست و اجرای مدیریت سبز در آذربایجان‌غربی تلاش می‌کند.

در ادامه این جلسه ۳۷ طرح عمرانی، کشاورزی، گردشگری، خدماتی، صنفی، دامداری و دامپروری و زیربنایی در شهرستان‌های میاندوآب، ارومیه، بوکان، اشنویه، مهاباد، خوی، سردشت و سلماس مورد بررسی قرار گرفت.

۹۹۱۸/۲۰۹۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جذاب ترین بازیگران سینما که کراش همه اند + 16 استایل ترند و مدلینگی که ایسنتاگرام را تر...