کنفرانس جهانی سلامت روانی مسلمانان برگزار می‌شود


گروه بین‌الملل – دومین کنفرانس جهانی سلامت روانی مسلمانان در دانشگاه کمبریج انگلیس برگزار می‌شود.

کنفرانس جهانی سلامت روانی مسلمانان برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه ایالتی میشیگان؛ از نخستین دوره کنفرانس سلامت روان مسلمانان در دانشگاه میشیگان آمریکا یک دهه می‌گذرد. در این کنفرانس محققان، دانشجویان، متخصصان سلامت روانی و رهبران دینی گرد هم می‌آیند تا دانش خود را درباره مشکلات مربوط به سلامت روان در جوامع اسلامی به اشتراک بگذارند.

اکنون این کنفرانس به یک رویداد جهانی تبدیل شده و نخستین دوره کنفرانس بین‌المللی سلامت روانی مسلمانان در ماه جولای گذشته در مالزی برگزار شده است.

قرار است دومین دوره این کنفرانس بین المللی از 7 تا 8 سپتامبر (16-17 شهریور) در دانشگاه کمبریج در انگلیس برگزار شود.

در این کنفرانس «یوناس کونست» استاد روان‌شناسی دانشگاه اسلو نروژ که مقیاسی برای ارزیابی موارد اسلام‌هراسی تدوین کرده است، به سخنرانی و ارائه تحقیقات خود می‌پردازد؛ وی نشان می دهد که اسلام هراسی با مشکلات روانی ارتباط دارد.

«فرحه عباس» استادیار روان‌درمانی در دانشگاه میشیگان و بنیانگذار این کنفرانس می‌گوید: با گردهم آمدن کارشناسان از کشورهای مختلف اطمینان پیدا می‌کنیم که راه‌ها و روش‌های درمانی نوین را با یکدیگر به اشتراک می‌گذاریم و آگاهی‌ عمومی درباره نکات فرهنگی و دینی که باید در جهت حمایت بهتر از مسلمانان بدانیم را افزایش می‌دهیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندازه گیری اندام کودک در متد مولر