پرداخت بموقع حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان


پرداخت بموقع حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان

مدیرعامل تامین اجتماعی: پرداخت بموقع حقوق مستمری بگیران از اولویت های این سازمان است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مصطفی سالاری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در دیدار روسای کانون‌های بازنشستگی سراسر کشور وضعیت این سازمان را سخت اما غیر نگران کننده خواند و پرداخت مستمری به مستمری بگیران و بازنشستگان را از اولویت‌های این سازمان دانست و گفت: بازنشستگان از بابت پرداخت مستمری شان نگرانی نداشته باشند.
وی در پاسخ به درخواست همسان سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران اظهار داشت: همسان سازی حقوق بازنشستگان تکلیف قانونی است و باید آن را انجام دهیم، اما در مورد چگونگی اجرای آن باید با همفکری خود بازنشستگان بیشتر بحث و بررسی کنیم و باید منابع موردنیاز و طریق تامین آن را هم پیش بینی کنیم.
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با مهم خواندن نشست‌های هم اندیشی با شرکای اجتماعی گفت: تاکنون دو نشست در موسسه عالی پژوهش برگزار شده که صاحبنظران و شرکای اجتماعی مهم‌ترین مسائل حوزه رفاه و تامین اجتماعی را مطرح کردند.
سالاری با بیان اینکه تلاش می‌کنیم مسایل این سازمان را با توجه به ظرفیت و امکانات موجود حل کنیم، اظهار داشت: هیچ کدام از مسایل فراموش نمی‌شود. تمامی فعالیت‌های ما باید به تقویت منابع، مدیریت مصارف، افزایش کیفیت خدمات و تکریم ذی نفعان منجر شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان