توقف تولید کیا سراتو در ایران ؛ شرکت کیاموتورز از ایران رفت


توقف تولید کیا سراتو در ایران ؛ شرکت کیاموتورز از ایران رفت

تولید کیا سراتو در ایران متوقف شد. شرکت کیاموتورز کره جنوبی نیز همانند سایر شرکای خودروسازان داخلی چون برلیانس چین، رنو و سیتروئن فرانسه به بهانه تبعیت از تحریم‌های آمریکا از ایران خارج شد. مدتی است که تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه صنعت خودرو کشور باعث شده است تا بسیاری از خودروسازان خارجی با تهدیداتی از... نوشته توقف تولید کیا سراتو در ایران ؛...

تولید کیا سراتو در ایران متوقف شد. شرکت کیاموتورز کره جنوبی نیز همانند سایر شرکای خودروسازان داخلی چون برلیانس چین، رنو و سیتروئن فرانسه به بهانه تبعیت از تحریم‌های آمریکا از ایران خارج شد.

مدتی است که تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه صنعت خودرو کشور باعث شده است تا بسیاری از خودروسازان خارجی با تهدیداتی از سوی آمریکا مواجه شده و برای حفظ منافع خود از بازار ایران خارج شوند. در همین راستا پس از خروج خودروسازان خارجی چون رنو، سیتروئن و برلیانس چین، حالا شرکت کیاموتورز کره جنوبی نیز به بهانه تبعیت از تحریم‌های آمریکا همکاری خود با ایران و گروه خودروسازی سایپا را قطع کرد.

توقف تولید کیا سراتو در ایران

با خروج شرکت کیاموتورز کره جنوبی ایران و قطع همکاری با گروه خودروسازی سایپا، تولید کیا سراتو در ایران نیز از این هفته متوقف و خطوط تولید آن هم جمع‌آوری خواهد شد. شرکت سایپا در این خصوص اعلام کرد برای جلب رضایت مشتریان و تبدیل خودروهای آنها به خودروهای قابل تحویل طرح‌هایی را در نظر گرفته است و برای احقاق حقوق شرکت و مشتریان نیز پیگیری‌های حقوقی بین‌المللی انجام خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید