فیلم سینمایی مردی بدون سایه از چهارشنبه هفته جاری در سینماهای تهران و شهرستان‌های کشور به نمایش درمی آید.

به گزارش خبرگزاری موج، زمان اکران فیلم سینمایی مردی بدون سایه ساخته علیرضا رئیسیان مشخص شد و این فیلم قرار است از چهارشنبه هفته جاری در سینماهای تهران و شهرستان‌ها به نمایش دربیاید.

این فیلم که در ایران و اسپانیا فیلمبرداری شده از بازیگران هر دو کشور بهره می‌برد و سومین فیلم از سه‌گانه عاشقانه این فیلمساز پس از «چهل‌سالگی» و «دوران عاشقی» است.

همزمان با اعلام این خبر، از لوگو «مردی بدون سایه» که توسط عرفان بهکار طراح لوگو و پوستر این فیلم طراحی شده رونمایی شده است.

لیلا حاتمی، علی مصفا، فرهاد اصلانی، امیر آقایی، گوهر خیراندیش، نادر فلاح، به‌آفرید غفاریان و آویسا سجادی در کنار بازیگران اسپانیایی در این فیلم حضور دارند.

روایت فیلم داستان فیلمسازی است که درگیر ساخت مستندی درباره خشونت‌های خانوادگی و قتل‌های ناموسی می‌شود و این موضوع رفته رفته زندگی خود او را تحت تأثیر قرار می‌دهد…

علیرضا رئیسیان (تهیه‌کننده و کارگردان)، مسعود سلامی (مدیر فیلمبرداری)، هایده صفی‌یاری (تدوین)، محمدرضا دلپاک (طراحی و ترکیب صدا)، ستار اورکی (موسیقی)، ایمان امیدواری (طراح چهره‌پردازی)، امیر نوبخت (صدابردار صحنه)، مجید کریمی (مجری طرح)، ایمان توکلی‌ (دستیار اول و برنامه‌ریز)، امیرحسین شجاعی (عکاس)، عرفان بهکار (طراح پوستر و لوگو)، نیکان خبازی (ساخت تیزر) و امید عشیری (مشاور رسانه‌ای) از عوامل «مردی بدون سایه» هستند.