پیش بینی جوی آرام برای اکثر مناطق کشور


کارشناس سازمان هواشناسی شرایط جوی کشور را طی روز‌های آتی تشریح کرد. به گزارش میزان، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی کشور در تشریح وضعیت جوی کشور طی روز‌های آتی گفت: امروز در سواحل برای گلستان، خراسان شمالی...

کارشناس سازمان هواشناسی شرایط جوی کشور را طی روز‌های آتی تشریح کرد.

به گزارش میزان، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی کشور در تشریح وضعیت جوی کشور طی روز‌های آتی گفت: امروز در سواحل برای گلستان، خراسان شمالی شهر‌های شمالی آذربایجان غربی و شرقی و اردبیل در برخی ساعات رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه برای بعد ازظهر و اوایل شب در جنوب کشور در برخی نقاط هرمزگان، جنوب سیستان، جنوب کرمان و جنوب شرق فارس رشد ابر و رگبار پراکنده و رعد و برق پیش بینی می‌شود، افزود: امروز در سواحل شمالی و شمال غرب کشور دمای هوا ۳ تا ۵ درجه گرم‌تر می‌شود.

گودرزی ادامه داد: امروز بعد از ظهر و اواخر وقت در استان قم البرز، مرکزی، شرق یزد، جنوب استان سمنان، تهران و شمال شرق استان اصفهان گاهی وزش باد‌های شدید همراه با گرد و خاک و کاهش دید را داریم.

وی افزود: تا روز یک شنبه شرق کشور به ویژه منطقه زابل باد و گرد و خاک را خواهد داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی یادآور شد: یک شنبه و دو شنبه در اکثر مناطق کشور جوی آرام پیش بینی می‌شود البته دما در نوار شمالی کشور افزایش دارد.

وی ادامه داد: در طی این مدت برای بعد از ظهر‌ها و اوایل شب در کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان رشد ابر‌های هم رفتی و رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

گودرزی با بیان اینکه یک شنبه و دو شنبه دریای خزر مواج است، گفت: امروز کمینه دما در تهران ۲۷ و بیشینه دما به ۴۱ درجه خواهد رسید.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور همچنین یادآور شد: همدان، شهرکرد و اردبیل با ۱۵ درجه خنک‌ترین مراکز استان و استان اهواز با ۴۹ درجه گرم‌ترین منطقه کشور بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403