ثریا قاسمی و فرهاد قائمیان بازیگرِ «بچه‌مهندس» شدند/ زمستان، پایان راه «پس از آزادی» تلویزیون


ثریا قاسمی و فرهاد قائمیان بازیگرِ «بچه‌مهندس» شدند/ زمستان، پایان راه «پس از آزادی» تلویزیون

سعید سعدی تهیه‌کننده «بچه‌مهندس» و «پس از آزادی» درباره جزئیات تصویربرداری و آماده شدن این دو سریال تلویزیونی صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، «بچه‌مهندس» گام اولیه خودش را در ماه رمضان دو سال قبل برداشت. سریالی که ماجرای آن به یک پرورشگاه به نام خانه خورشید برمی‌گشت. علی غفاری و سعید سعدی کارگردان و تهیه‌کننده این سریال تلویزیونی بودند. این سریال، نوجوانی و جوانی شخصیتی به نام «جوادی» را مطرح می‌کرد. حالا «بچه مهندس» به فصل سوم رسیده و در روزهای فیلمبرداری قرار دارد.

حسن وارسته نویسنده فصل سوم «بچه مهندس» است و نقش جوادی را روزبه حصاری بازی می‌کند. این روزها گروه «بچه‌مهندس» در دانشگاه امیرکبیر و خوابگاه دانشگاه علامه طباطبایی مشغول تصویربرداری هستند. روزبه حصاری این شب‌ها در «سلام آقای مدیر» شبکه دو سیما بازی می‌کند. او پیش از این در سریال‌های «یادآوری» و «تاریکی شب روشنایی روز» هم به ایفای نقش پرداخته است.

البته به تعبیر سعید سعدی روزبه حصاری از دانش‌آموختگان مدرسه تیزهوشان است و تا حدودی شخصیت علمی‌اش با نقشی که در حال ایفای آن است، همخوانی دارد.

تهیه‌کننده «بچه مهندس» با اشاره به اینکه دی و بهمن فصل سوم آماده می‌شود به خبرنگار خبرگزاری تسنیم، گفت: تصویربرداری آخرین فصل «بچه مهندس» در دی و بهمن به پایان می‌رسد. این سریال 35 قسمتی آخرین اثر از مجموعه «بچه مهندس» است و بعد از سه فصل این ماجرا به پایان راه می‌رسد.

وی با اشاره به بازیگران جدید این سریال تأکید کرد: در کنارِ روزبه حصاری بازیگر جوادی و شخصیت اصلی داستان، فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی و کامران تفتی از بازیگران جدیدی هستند که در فصل سوم «بچه مهندس» حضور دارند.

سعدی در خصوص سریال تلویزیونی «پس از آزادی» گفت: مجموعه تلویزیونی «پس از آزادی» به کارگردانی محمدعلی باشه‌آهنگر تا 70 درصد پیش رفته و این سریال هم در فصل زمستان آماده می‌شود. درباره کنداکتور سیما تصمیم‌گیری می‌کند ولی معلوم نیست این سریال به آنتنِ امسالِ تلویزیون برسد.

آشتیانی‌پور مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک پیش از این در گفتگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم اعلام کرده بود که این سریال احتمالاً در کنداکتور دی‌ماه قرار می‌گیرد یا اگر مراحل فنی آن به پایان نرسد در هفته‌های بعد از دی به روی آنتن خواهد رفت. البته باید سیمافیلم و معاونت سیما هم نظر نهایی بدهند که با توجه به سریال‌های شبکه‌های دیگر، «پس از آزادی» چه زمانی روی آنتن برود.

خسرو شهراز، رضا داوود نژاد، اندیشه فولادوند، اصغر همت، قاسم زارع، مرتضی اسماعیل کاشی، سام کبودوند، آزاده سیفی، سارا شاهرودیان، حسین باشه آهنگر،‌ رامین سیار دشتی، و ... از بازیگران اصلی این سریال هستند.

در یک خطی داستان این سریال آمده است: هر روز با عطر گل‌های باغ‌های شهریار از خواب بلند می‌شدم، مادرم خدابیامرز یه باغچه خوشگل داشت که همیشه سرش گرم بود. بنده خدا اکثر مواقع تنها بود. بابام که راننده بیابون بود صبح تا شب پشت نفتکش اش دنده عوض می‌کرد و بنزین جا به جا می کرد. راه نزدیکش چهار پنج ساعت ترافیک انبار ری تا پمپ بنزینای جنوب و مرکز تهران بود. صبح ها زودتر می‌رفت تا بار بهتر بهش بخوره. اگه هوا سرد بود و مشکلی برای مناطق سردسیر پیش نمی‌اومد، بارش و عوض می‌کردن و می‌فرستادنش سمت همدان آذربایجان کردستان چه می‌دونم استان های سردسیر و برف گیر. این آخریا زیاد حالش میزون نبود خودش چیزی نمی‌گفت ولی ماها که می فهمیدیم. توی خونه‌ای که پدر مادر توش نباشه هیچی نمی تونه جاشونو پر کنه...

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تلویزیون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط