برنامه های محیط زیست مسجد «روچدیل» انگلیس


 برنامه های محیط زیست مسجد «روچدیل» انگلیس

شورای مساجد «روچدیل» واقع در منچستر انگلیس از پیروان دیگر ادیان درخواست کرده است تا برای کمک به محیط زیست با هم همکاری کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «rochdaleonline»،شورای مساجد «روچدیل» واقع در منچستر انگلیس از پیروان دیگر ادیان درخواست کرده است تا برای کمک به محیط زیست با هم همکاری کنند.

این شورا اعلام کرده است که مایل به همکاری نزدیک تر با کلیساها و دیگر ادیان برای بهبود محیط زیست و و زندگی شهروندان در روچدیل است.

«مارک کولمن»،اسقف کلیسای روچدیل و «حافظ ملک»،رئیس مسجد مرکزی این شهر در این مسجد با هم دیدار کردند تا در مورد اینکه چگونه می توانند با هم برای کمک به مقابله با تغییرات آب و هوایی همکاری کنند،بحث و گفتگو کنند.

«حافظ ملک» به نوبه خود وعده داد تا این مسجد را تبدیل به یکی از دوست ترین مساجد با محیط زیست در بریتانیا کند.

قرار بر این شد که تعدادی درخت در زمین های متعلق به این مسجد کاشته شود و تسهیلات آبیاری برای پرورش میوه و سبزی در نظر گرفته شود.

این پروژه تحت عنوان «طرح امانی» بخشی از کمپین بزرگ تر برای بهبود کیفیت هوا،انتشار کربن غیرفعال برای مقابله با تغییرات آب و هوایی و فراهم کردن زمینه برای همکاری جوامع با یکدیگر با کاشت درخت ها ،گیاهان و سرسبز کردن مناطق تا حد ممکن است.

«اسرار الحق»،مدیر این پروژه در این باره می گوید: «من بسیار خوشحالم که حمایت به این گستردگی از سوی مردم با ادیان و پیشینه های مختلف برای کمک به رفع چالش اقلیمی و آب و هوایی را برای خود داشتم.»

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا