امام جمعه رودبار قصران: مردم از بی توجهی به مسائل فرهنگی گله مند هستند


امام جمعه رودبار قصران: مردم از بی توجهی به مسائل فرهنگی گله مند هستند

تهران- ایرنا- امام جمعه بخش رودبارقصران شهرستان شمیرانات با بیان اینکه مردم از بی توجهی به مسائل فرهنگی گله دارند و از مسئولان توقع دارند امنیت اخلاقی را تأمین کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید مجتبی حسنی در خطبه های این هفته نماز عبادی - سیاسی جمعه بخش رودبار قصران از توابع شهرستان شمیرانات که در فشم برگزار می شود تصریح کرد: شاهد هجمه فساد، بی عفتی، بی حجابی و مهمانی های شبانه مختلط و صحنه های ناهنجار در کنار رودخانه هستیم که در شأن مردم متدین و دین دار منطقه نیست.

وی ضمن بیان اینکه از شورای فرهنگ عمومی شمیرانات که ۱۱۵ جلسه بی اثر برگذار کرده و کارش را درست انجام نمی دهد گله دارم خطاب به مردم اعلام کرد: بنده در این شورا فریاد زدم تهاجم فرهنگی و فساد در لواسان و منطقه رودبارقصران از مرز خطر هم عبور کرده اما کسی گوش نداد.

این مقام مسئول تصریح کرد: به بنده می گویند تقلا نکن، فایده ندارد! اما مطمئن هستیم اگر سپاه، نیروی انتظامی و تمام ارگان ها مقتدر و با انسجام وارد میدان شوند در این عرصه هم موفق خواهیم شد.

حسنی افزود: مردم به بنده مراجعه می کنند که وقتی امر به معروف و نهی از منکر می کنیم با توهین و ناسزا مواجه می شویم؛ سوال اینجاست که آیا تنها وظیفه مردم امر به معروف و نهی از منکر است و مسئولان وظیفه ندارند؟

خطیب جمعه رودبار قصران تأکید کرد: همه مسئولان عزم و اراده ملی داشته باشند که این شرایط برای مملکت ما زشت است؛ ما حدود ۳۰۰ شهید درمنطقه داریم و دل مردم خون است.

امام جمعه رودبارقصران اذعان داشت: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دادستان های منطقه تقاضا داریم کمک کنند این وضعیت را جمع کنند.

وی ابراز کرد: برای یک جامعه اسلامی همه ما وظیفه داریم به میدان بیایم.

بخش رودبار قصران به مرکزیت شهر فشم از توابع شهرستان شمیرانات در شمال شرقی تهران واقع شده است.
تهرام/۹۸۹۷//۶۱۳۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی