امام جمعه پاکدشت: تحریم وزیر امور خارجه ایران طنز سیاسی است


امام جمعه پاکدشت: تحریم وزیر امور خارجه ایران طنز سیاسی است

تهران – ایرنا – امام جمعه شهرستان پاکدشت گفت : تحریم وزیر امور خارجه ایران از سوی آمریکا، طنز سیاسی جدیدی است که مرتکب شدن به آن فقط از سوی مقامات آمریکایی بر می آید.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن لزومی در خطبه های نماز جمعه شهرستان پاکدشت گفت : رئیس جمهور و سران آمریکا در طول ماه های گذشته، مدام از مذاکره مجدد با مسئولان ایران اسلامی سخن به میان می آورند، موضوعی که مردم و مسئولان ایران اسلامی از بازی سیاسی بودن آن به منظور انحراف اذهان عمومی جهانیان آگاه بوده اند.
وی افزود: درست در زمانی که سران آمریکا دم از مذاکره با ایران می زدند، رئیس جمهور آمریکا رئیس دستگاه دیپلماسی ما را تحریم کرد، اقدامی که طنزی سیاسی بیش نیست و فقط از سوی مقامات آمریکایی بر می آید.
لزومی گفت : این نوع از رفتارهای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، ناشی از ضعف و درماندگی در مقابله با اراده و خواست ملت مقاوم ایران اسلامی است.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه پاکدشت با اشاره به اقتدار دستگاه قضایی در برخورد با مفسدان اقتصادی گفت : برخورد قاطع قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی دانه درشت، بار دیگر بارقه های امید را در بین مردم زنده کرد.
لزومی افزود: حدود اسلامی باید برای کسانی که به حق مردم تعدی کرده و اموال هزاران نفر را چپاول می کنند، اجرا شود، درست است که هیچ کس از اعدام انسانی خرسند نمی شود ولی کسانی که اقدام به اِفساد فی الارض می کنند، باید منتظر اجرای حدود الهی باشند.
امام جمعه پاکدشت گفت : مردم ایران اسلامی قدردان تلاش های قوه قضائیه در برخورد با مجرمان و مفسدان اقتصادی هستند.
تهرام/۷۲۵۴//۶۱۳۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...