امروزه ایران اسلامی به‌عنوان محور استقامت و پایداری مطرح است


امروزه ایران اسلامی به‌عنوان محور استقامت و پایداری مطرح است

گروه سیاسی- جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: حفظ و حراست از انقلاب نیاز به صبر و استقامت دارد و امروز می‌بینیم ایران اسلامی به عنوان محور استقامت و پایداری مطرح است.

امروزه ایران اسلامی به‌عنوان محور استقامت و پایداری مطرح استبه گزارش ایکنا از یزد، سعید زارع، جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد ظهر امروز، 11 مردادماه قیل از خطبه‌های نماز جمعه شهر یزد اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن 1357 و از نخستین روزهای استقرار جمهوری اسلامی موضوع مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف به عنوان نماد و تبلور عینی جمهوریت نظام مورد توجه رهبر انقلاب اسلامی و بنیاگذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) و سایر مسئولان قرار گرفت.

وی ادامه داد: برگزاری مناسبت‌ها، مراسم‌های عمومی، راهپیمایی‌ها علاوه بر تعظیم شعائر مذهبی، ملی و انقلابی تبلور اتحاد ملی و انسجام اسلامی است و دارای اثرات بالقوه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است که به همراه بازتاب گسترده بین‌المللی وجهه مردمی نظام آن را به نمایش بگذارند.

زارع افزود: زمانی که ضرورت ایجاد حرکتی توانا و پویا برای تقبل مسئولیت یاد شده و اداره صحیح و سازماندهی حرکت مردم احساس شد، در قالب شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان مرکز هماهنگی و مشارکت دستگاه‌ها رسمیت و به فرمان امام خمینی (ره) محقق شد و در راستای ماموریت خود در طول عمر پر برکت انقلاب همواره با شور وصف ناپذیر آحاد مردم به وظیفه پرداخت .

وی ضمن گرامیداشت سی و نهمین سالگرد تاسیس این نهاد به فرمان امام راحل به منظور برنامه‌ریزی مدیریت و هدایت و اجرای مناسبت‌های انقلابی و بزرگداشت ایام الله در 12 مرداد 59 گفت: این نهاد که خود مولود و همزاد انقلاب اسلامی است یکی از ثمرات و برکات و دستاوردهای سترگ انقلاب اسلامی و از ارکان تبلیغات انقلاب اسلامی است که رسالت سیاست گذاری مدیریت و هماهنگی و برنامه ریزی و مناسبت‌های انقلاب اسلامی و زنده نگه داشتن ایام الله‌ها را برعهده دارد .

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: این انقلاب با یک سری اندیشه‌هایی شکل گرفت و بعد از پیچ و خم‌های زیادی که داشتیم در کنار انقلاب بودن، حفظ و حراست انقلاب نیاز به صبر و استقامت دارد و امروز می‌بینیم ایران اسلامی مفتخر است به عنوان محور استقامت و پایداری مطرح است.

زارع تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان یزد نیز با داشتن نیروهای ایثارگر با انگیزه‌های الهی توانسته فعالانه در جهت حفظ و حراست و اعتلای انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن تلاش کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رئیس‌جمهور وارد سمنان شد