تحریم شخصیت ها و بزرگان نشان دهنده ناتوانی آمریکا است


تحریم شخصیت ها و بزرگان نشان دهنده ناتوانی آمریکا است

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از تحریم شخصیت ها و بزرگان کشورمان توسط امریکا، به عنوان عجز، ناتوانی و ناچاری استکبار جهانی یاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله مصطفی علما روز جمعه در خطبه های سیاسی عبادی این هفته نماز جمعه، با بیان اینکه سرمایه ای بالاتر از تقوا وجود ندارد، به سالروز شهادت امام جواد (ع) در آخرین ماه ذی القعده اشاره کرد و افزود: این امام همام در سن ۲۵ سالگی به شهادت رسیدند و در بین ائمه (ع) کوتاهترین عمر را داشتند.

وی با بیان اینکه امام جواد در سن هشت سالگی به امامت رسید، ادامه داد: ایشان عمری کوتاه ولی با برکت داشتند و در روزگار حیات خود، مروج تفکر اهل بیت (ع) بودند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به روایتی از امام جواد مبنی براینکه «بالش خود را صبر و استقامت قرار دهید» اشاره کرد و افزود: این جمله همان تاکید مقام معظم رهبری برای در پیش گرفتن اقتصاد مقاومتی است چرا که همواره صبر نتیجه مثبت به همراه داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: مشکلات و گرفتاری متعلق به این دنیاست باید خواسته های بی مورد را از زندگی دور کنیم و همواره خدا را ناظر امور خود بدانیم.

وی از ۱۱ مرداد به عنوان سالروز شهادت آیت الله شیخ فضل الله نوری یاد کرد و گفت: وی تنها به این دلیل که پیشنهاد داد مشروعه را به مشروطه اضافه کنند به پای چوبه اعدام رفت و ما امروز خود را مدیون ایثار گذشتگانی همچون او هستیم.

وی از اول ذی الحجه نیز به عنوان سالروز ازدواج امام علی (ع) با حضرت فاطمه زهرا (س) یاد کرد و گفت: ازدواج این ۲ بزرگ الگویی برای همه جوانان است و در اسلام به تشکیل خانواده بسیار تاکید شده است.

آیت الله علما از معیارهای اسلامی به عنوان بهترین ارزش ها یاد کرد و ادامه داد: ساده زیستی الگوی اهل بیت (ع) است و بنابه فرموده مقام معظم رهبری تقوا، عفاف و حجاب باید بر همه امور مقدم باشد.

امام جمعه کرمانشاه در پایان از ۱۷ مرداد به عنوان سالروز گروگانگیری آمریکا و شهادت دیپلمات ها در افغانستان و همچنین شهادت محمودرضا صارمی روزنامه نگار ایرانی یاد کرد.

۷۴۶۰/۸۰۶۶

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور