بازدید رئیس پلیس راه از پایانه غرب تهران


رئیس پلیس راه در بازدید از پایانه مسافربری غرب تهران در جریان مشکلات رانندگان و معاینه فنی اتوبوس‌ها قرار گرفت

بازدید رئیس پلیس راه از پایانه غرب تهرانبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در این بازدید رانندگان اتوبوس با بیان مسایلی مانند وضع غیراستاندارد برخی راه ها، بی کیفیتی آسفالت ها، نداشتن روشنایی جاده‌ها و سختی کار رانندگان، خواستار رفع مشکلات شدند.
سردار تیمور حسینی در این بازدید با مسافران نیز گفتگو کرد.
در این گفتگو مسافران درباره سرعت زیاد برخی اتوبوس‌ها، کیفیت ناوگان حمل و نقل، تاخیر در حرکت و همچنین موضوع اقامه نماز در راه‌ها و همکاری رانندگان در این زمینه، انتقاد‌ها و پیشنهاد‌هایی مطرح کردند.
رئیس پلیس راه کشور هم گفت: مسافران می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل و تخلف از سوی رانندگان به سامانه ۱۱۰۱۲۰ پیامک ارسال کنند که به محض دریافت این پیامک ماموران در اولین پاسگاه جلوی اتوبوس متخلف را خواهند گرفت و برخورد خواهند کرد.
وضعیت مناسب ۹۰ درصد ناوگان حمل و نقل
در حاشیه این بازدید، سردار حسینی گفت: میانگین ۹۰ درصد ناوگان حمل و نقل ما در وضع مناسب و استاندارد است و در تصادف اتوبوس‌ها در یک سال اخیر، کمتر از یک دهم درصد علت آن مربوط به نقص فنی اتوبوس هاست و بقیه به نقش عوامل انسانی مربوط می‌شود.
وی افزود: با اتوبوس‌هایی که نقص فنی دارند، به شدت برخورد می‌شود و در صورتی که نقص فنی در کوتاه‌ترین زمان قابل رفع باشد، اجازه تردد به آن‌ها داده می‌شود و در غیر این صورت تا رفع کامل نقص فنی، به هیچ عنوان اجازه مسافرگیری داده نخواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قابل توجه خانم ها / ظلم به رحم چیست؟