طرز تهیه سوپ چغندر با طعم اصلی


در این مطلب طرز تهیه سوپ چغندر را آموزش می بینید، سوپ لبو از جمله سوپ های خوشمزه و لذیذ به منظور استفاده در فصل سرما می باشد که به عنوان پیش غذا یا غذای اصلی در منازل و رستوران ها سرو می شود، تهیه این غذا نیاز به دستورالعمل ویژه ای ندارد و می توان آن را با مواد اولیه مختلف و دستورهای متنوع طبخ کرد و این بستگی به ذائقه شما دارد. سوپ چغندر یک نوع...

در این مطلب طرز تهیه سوپ چغندر را آموزش می بینید، سوپ لبو از جمله سوپ های خوشمزه و لذیذ به منظور استفاده در فصل سرما می باشد که به عنوان پیش غذا یا غذای اصلی در منازل و رستوران ها سرو می شود، تهیه این غذا نیاز به دستورالعمل ویژه ای ندارد و می توان آن را با مواد اولیه مختلف و دستورهای متنوع طبخ کرد و این بستگی به ذائقه شما دارد.

سوپ چغندر یک نوع سوپ خوش آب و رنگ است که با کمترین مواد اولیه و در زمان کم می توان آن را آماده کرده و به عنوان یک غذای سالم، اشتهاور و خوشمزه در منزل و یا مهمانی های خود استفاده کنید. برای آموزش انواع دیگر سوپ لوبیا، سوپ چینی و طرز تهیه آش شله پتله ارائه شده در مطالب قبلی می توانید بر روی لینک آن کلیک نمایید.

طرز تهیه سوپ چغندر با طعم اصلی

طرز تهیه سوپ چغندر با طعم اصلی
طرز تهیه سوپ چغندر با طعم اصلی

مواد مورد نیاز

چغندر/ ۲ تا ۳ عدد سیب زمینی بزرگ/ یک عدد هویج بزرگ/ یک عدد برگ بو/ یک عدد رزماری/ یک شاخه کوچک فلفل چیلی و نمک/ به مقدار لازم آب مرغ/ به مقدار لازم

طرز تهیه سوپ چغندر خوشمزه و سالم

برای تهیه این سوپ، در ابتدا چغندر ها را خوب شسته و پوست بگیرید و در داخل یک قابلمه قرار دهید، سیب زمینی و هویج را پوست گرفته و به لبوی داخل قابلمه اضافه کنید، سپس ساقه کرفس را خرد کرده و به مواد قبلی اضافه نمایید و بعد از آن شاخه کوچک رزماری و برگ بو را، همراه مقدار لازم پودر چیلی ساییده نشده، به مواد قبلی اضافه کنید. در مرحله بعدی، آب مرغ را بر روی همه مواد ریخته و قابلمه را بر روی حرارت قرار دهید. سپس منتظر بمانید تا سیزیجات پخته شده و نرم شوند.

طرز تهیه سوپ چغندر با طعم اصلی

در مرحله آخر از طرز تهیه سوپ چغندر (لبو)، برگ بو را از داخل قابلمه در آورید و سپس همه مواد را داخل مخلوط کن ریخته و میکس کنید، می توانید به جای آن از گوشت کوب برقی نیز استفاده کنید. اکنون سوپ شما آماده شده و می توانید بعد از تزیین آن با مقداری خامه غلیظ و ساقه پیازچه ریز شده، به همراه لیمو ترش میل نمایید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آشپزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت