بازدید از کانون های مساجد، یاری رسان ارتقای فعالیت های ارزشی است


بازدید از کانون های مساجد، یاری رسان ارتقای فعالیت های ارزشی است

حجت الاسلام علیخانی با اشاره به وجود بیش از یکهزار کانون فرهنگی و هنری مساجد در مازندران، بازدید از کانون های مساجد را یاری رسان خوبی برای ارتقای فعالیت های ارزشی در مساجد، دانست.

حجت الاسلام «محمود علیخانی»، امروز (سه شنبه 8 مرداد ماه) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: یکهزار و 157 کانون فرهنگی و هنری مساجد در مازندران، وجود دارندکه به مناسبت ها و زمان های مختلف از برنامه و فعالیت های آنها، بازدید می شود.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران بازدید از کانون های مساجد را یاری رسان خوبی برای ارتقای فعالیت های ارزشی در مساجد، دانست و اظهار کرد: بازدید از کانون و کتابخانه شهید احمد صادقی نورسر چالوس،کانون حضرت قائم مسجد قائم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) گردکل نوشهر، دیدار با کارشناس دفتر منطقه ویژه کانون های مساجد در تنکابن و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان روز گذشته (دوشنبه 7 مردادماه) با حضور کارشناسان این ستاد، انجام شد.

وی بیان کرد: از برنامه های اوقات فراغت این کانون هاکه با شعار «اخلاق، نشاط و معنویت»در شش محور اصلی قرآن و عترت، آموزش و توانمندسازی، شبکه سازی و فضای مجازی، کتاب و کتابخوانی، هنر متعالی و فعالیت های اجتماعی، در پایگاه های فراغتی استان در حال برگزاری است، بازدید بعمل آمد.

حجت الاسلام علیخانی ابراز کرد: کتابخانه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد، نقش مهمی در افزایش سطح اطلاعات علمی، اجتماعی و ... دارند که در این بازدید از نزدیک با نقاط قوت و مشکلات آنها، آشنا شدیم.

وی گفت: نشست صمیمانه با حجت الاسلام «سلیمان علیخانی»،کارشناس منطقه ویژه تنکابن و بهره گیری از تجربیات و قابلیت های این منطقه یکی دیگر از اهداف این بازدید بود.

حجت الاسلام علیخانی اظهار کرد: کانون فرهنگی و هنری مساجد مازندران از غربی ترین نقطه این استان یعنی رامسر تا شرقی ترین نقطه آن یعنی گلوگاه، گسترده شده استکه بسیاری از این کانون ها در زمینه های مختلف، فعالیت دارند و کانون های مساجد غرب این استان از این امر، مستثنی نیست.

پایان پیام/86

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر یعنی