انتقاد تند و عجیب رئیس پیشین فدراسیون فوتبال علیه علی پروین !


رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گفت: چه کسی پروین را سرمربی تیم ملی کرد؟ پروین کجا بود که بیاید سرمربی تیم ملی شود؟ چه کسی او را آورد؟ اما من انجامش دادم. نوشته انتقاد تند و عجیب رئیس پیشین فدراسیون فوتبال علیه علی پروین ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

انتقاد تند و عجیب رئیس پیشین فدراسیون فوتبال علیه علی پروین !

داریوش مصطفوی : در پروین حس نمک‌شناسی وجود ندارد!
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ | ۶:۴۸
انتقاد تند و عجیب رئیس پیشین فدراسیون فوتبال علیه علی پروین !

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گفت: چه کسی پروین را سرمربی تیم ملی کرد؟ پروین کجا بود که بیاید سرمربی تیم ملی شود؟ چه کسی او را آورد؟ اما من انجامش دادم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

داریوش مصطفوی رئیس پیشین فدراسیون فوتبال کشورمان که از قرار معلوم اختلافات کهنه‌ای با علی پروین سرمربی اسبق تیم ملی و پرسپولیس دارد در گفت‌وگو با سایت «مدال» حرف‌های تندی علیه او مطرح کرد.
داریوش مصطفوی در بخش‌هایی از انتقادات تندش علیه پروین گفت:

یک من هستم یک پروین و یک خدا که آن بالای سر است. آدم‌های ترسو و بی‌کلاس شبانه رفتند در خانه پروین. من که در خانه او نمی‌روم او باید بیاید در خانه من! به پروین گفتند مصطفوی اجازه نداده پسر شما (محمد پروین) به تیم (پرسپولیس) بیاید! اگر پروین مرا خوب می‌شناخت این‌طوری نمی‌شد! چه کسی پروین را سرمربی تیم ملی کرد؟ پروین کجا بود که بیاید سرمربی تیم ملی شود؟ چه کسی او را آورد؟ در چه شرایطی من علی پروین را آوردم کردمش سرمربی تیم ملی؟ چه کسی جرأت داشت این کار را انجام دهد؟ اما من انجامش دادم. آن چیزی که می‌ماند حس نمک‌شناسی است. حس قدرشناسی است که در علی پروین وجود ندارد! پروین باید کمی به عقب برگردد ببیند چه کسی پایش ایستاد؟ که بیاید سرمربی تیم ملی شود؟ اگر این قضیه را فهمید مسائل بین ما حل خواهد شد. این بیرون از زمین است که باید مسائل سیاسی و اقتصادی فوتبال حل شود. کار پروین برای انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی کشید به آقای هاشمی رفسنجانی! خیلی حرف‌ها هست که باید بزنم تا واقعیت‌ها آشکار شود.

منبع: خبرورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط