دعوت فیلمساز مشهور آمریکایی از «میشل اوباما» برای رقابت با ترامپ


«مایکل مور» فیلمساز و منتقد مشهور آمریکایی در یک مصاحبه جدید «میشل اوباما» را تنها فردی دانست که از توان رقابت و «پیروزی» بر دونالد ترامپ در انتخابات 2020 آمریکا برخوردار است.

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش هیل، «مایکل مور» فیلمساز و منتقد مشهور آمریکایی در مصاحبه ای جدید با شبکه «ام اس ان بی سی» اظهار داشت که تنها کاندیدایی که از توان به چالش کشیدن و شکست دادن «دونالد ترامپ» در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا برخوردار است، «میشل اوباما» بانوی پیشین کاخ سفید است.

وی در ادامه توضیح داد: «همه کسانی که اکنون این برنامه را تماشا می کنند، می دانند که میشل اوباما یک آمریکایی محبوب است و او ترامپ را شکست خواهد داد».

به گفته مایکل مور، «تنها راه برای برکناری ترامپ از قدرت شکست دادن وی [در انتخابات] است. اما پرسش اساسی این است که چه کسی می تواند ترامپ را شکست دهد؟».

این فیلمساز مشهور آمریکا در پاسخ به این پرسش گفت که چهار نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا- «جو بایدن» معاون پیشین ریاست جمهوری، سناتور «الیزابت وارن»، سناتور «برنی سندرز» و سناتور «کامالا هریس»- احتمال دارد ترامپ را شکست دهند؛ اما میشل اوباما قادر است بر ترامپ پیروز شود.

مور با اشاره به تور میشل اوباما برای معرفی کتاب زندگینامه خود به نام «شدن» گفت: «میشل اوباما صحنه را در اختیار می گیرد و بسیار قدرتمند و شایسته است».

با این حال، نام میشل اوباما در میان بیست نامزد دموکراتی که قصد دارند در انتخابات ۲۰۲۰ با ترامپ رقابت کنند، به چشم نمی خورد. مایکل مور معتقد است چنانچه از میشل اوباما درخواست شود در مقام ریاست جمهوری انجام وظیفه کند، «او این کار را خواهد کرد».

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا