رهبر انقلاب: کاری کنیم گفتمان جهادی به گفتمان عمومی تبدیل شود


رهبر انقلاب: کاری کنیم گفتمان جهادی به گفتمان عمومی تبدیل شود

یک عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای گفت: در دیدار اعضای گروه‌های جهادی با رهبر انقلاب ایشان بر ضرورت تبدیل گفتمان حرکت جهادی به گفتمان عمومی جامعه تاکید کردند.

رهبر انقلاب: کاری کنیم گفتمان جهادی به گفتمان عمومی تبدیل شود

۴۲نفر از اعضای گروه‌های جهادی پنجشنبه شب -۹۸/۵/۱۰- در دیدار صمیمانه با رهبرانقلاب گزارش اقدامات خود را در مناطق محروم ارائه کردند.

علی عسگری عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای درباره جزییات این دیدار در توییتر نوشت: معظم‌له ضمن تقدیر از این جوانان مومن انقلابی فرمودند"هرچه ممکن است تلاش کنید و پیش بروید. هرچه ممکن است فکر کنید و این فکر را به مرحله عمل دربیاورید"

‏وی ادامه داد: تایید این حرکت‌های انقلابی، رهبرانقلاب فرمودند"بگذارید ما مجموعه عظیمی از نسل انقلاب اسلامی را در کشورمان شاهد باشیم که ازلحاظ سطح فهم، مسائل مدیریتی، خدمت رسانی، ایجاد عدالت و قیام به قسط، به جایی رسیده باشد که ذهن‌های معمولی بشر به آنجا نرسیده وباید از او الگو بگیرند. "

‏به نوشته این عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب ایشان در ضرورت گفتمان‌سازی این گونه فعالیت‌ها فرمودند: "گفتمان حرکت جهادی، شما‌ها را به وجود آورده. ما بایستی کاری کنیم که این گفتمان به یک گفتمان عمومی تبدیل شود...
عده‌ای هستند که محرومیت زندگی و جسمانی ندارند، اما از خدمتگذاری [به محرومان]محرومند. به آن‌ها هم خدمت کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند