سرمربی تیم فوتسال فرش آرا: می توانستیم پیروز میدان باشیم


سرمربی تیم فوتسال فرش آرا: می توانستیم پیروز میدان باشیم

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فوتسال فرش آرا گفت: اگر بازیکنانم در دقایق پایانی بازی بیشتر دقت می کردند می توانستیم پیروز میدان باشیم.

به گزارش ایرنا، مجید مرتضایی پنجشنبه شب پس از تساوی تمیش در هفته ششم مقابل ملی حفاری اظهار داشت : تیم ملی حفاری بازیکنان بسیار توانمندی دارد که در این دیدار با استفاده از قانون پاور پلی توانست گل تساوی بخش بازی را به ثمر برساند.
وی با بیان اینکه تماشاگران حاضر در سالن یک بازی بسیار فنی از سوی ۲ تیم شاهد بودند گفت: بازیکنانم بسیار خوب و جنگنده در میدان ظاهر شدند و از این که توانستیم در خانه حریف یک امتیاز کسب کنیم بسیار راضی هستم.
سرمربی تیم فوتسال فرش آرا در خصوص عملکرد داوری این دیدار گفت: به غیر از یکی ۲ صحنه که داور به اشتباه به ضرر ما اوت گرفت، اشتباه تاثیرگذاری از سوی داور درخصوص ۲ تیم اتفاق نیفتاد و ما به قضاوت داور اعتراضی نداشتیم.
وی با بیان اینکه ملی حفاری در ۲ دقیقه پایانی به خوبی تلاش کرد و مزد زحمات خود را گرفت افزود: تیم حفاری در این فصل بازیکنان مهم و کلیدی خود را از دست داد و با نفرات جوان تری پا به مسابقات گذاشت اما روی هم رفته تیم ملی حفاری همیشه از جمله تیمهای قدرتمند مسابقات است.

مرتضایی افزود: در این فصل سعی می کنیم علاوه بر بازیهای درخشان به مرحله پلی آف صعود کرده و در ادامه برای قهرمانی تلاش می کنیم.

دیدار تیم های ملی حفاری و فرش آرا با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

۹۸۷۹/۶۰۰۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی