برخورد با فساد نیازمند اراده پولادین است


برخورد با فساد نیازمند اراده پولادین است

همدان- ایرنا- مدیرکل سازمان حقوقدانان بدون مرز با بیان اینکه مبارزه با فساد ساده نیست گفت: فساد سیستماتیک بسیار پیچیده است بنابراین برخورد با این قبیل فسادها نیاز یک اراده پولادین و قوی است. 

علیرضا ترکستانی روز پنجشنبه در گردهمایی ملی نقش حقوقدانان، وکلا و کارشناسان رسمی دادگستری در گام دوم انقلاب با رویکرد احیای عدالت و مبارزه با فساد بیان کرد: رهبر معظم انقلاب از سالها پیش برخورد با فساد و مفسد را تاکید داشتند اما برخی مسولان به گونه ای عمل کردند که در طول سالیان متمادی بیانات ایشان زمین ماند.

وی اضافه کرد: جریانی غیرانقلابی در درون نظام رخنه کرده است بطوریکه معظم له بر ضرورت ایستادگی در برابر این جریان تاکید کردند.

رییس مرکز وکلای قوه قضاییه در استان همدان ادامه داد: جوانان انقلابی با روحیه انقلابی باید در مقابل اینها بیاستند و بدانند در برابر مبارزه با این افراد باید هزینه سنگین هم بپردازند.

ترکستانی تاکید کرد: هر کدام از مسئولان در هر حوزه ای که مسولیت دارند در عمل به منویات رهبری چقدر پایند بودند؟ باید بپذیریم که در این زمینه کوتاهی شده است و این کم کاری ها بخشودنی نیست.

وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب توجه به جوانان و جوانگرایی، اجرای عدالت و مبارزه با فساد تاکید کردند.

۷۵۲۶/۲۰۹۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید