هیوندای اقدام به معرفی ولوستر 2020 با اعمال برخی تغییرات در طراحی ظاهری و سطح تجهیزات آن کرده است.
تغییرات یاد شده در حد بسیار کمی بوده و تنها بازنگری صورت گرفته در ظاهر ولوستر 2020 جایگزین کردن جلوپنجره، بخشهایی از نمای عقب و جلو و رکابهای جانبی مشکی تیره با نمونههای براق میباشد. بله همهی تغییرات ظاهری به این مورد ختم میشود.
مشتریان بالقوهی این خودرو به غیر از تغییر یاد شده هیچ بازنگری دیگری را در بدنهی ولوستر مشاهده نخواهد کرد. موضوع دیگر اینکه مدل توربو اولتیمیت این خودرو دیگر با گیربکس دستی در دسترس نیست.
اگر هنوز هم خواهان ولوستر با گیربکس دستی هستید باید مدل توربو R-Spec را انتخاب کنید که هماکنون بهصورت استاندارد از هشدار نقاط کور و هشدار ترافیک عقب سود میبرد.
مدل توربوی ولوستر همچنان نیروی خود را از پیشرانهی 4 سیلندر 1.6 لیتری گاما با قدرت 201 اسب بخار و گشتاور 264 نیوتون متر میگیرد. علاوه بر گیربکس 6 سرعته دستی یاد شده، هیوندای گیربکس 7 سرعته ی دوکلاچه با پدال شیفترهای روی فرمان را نیز بهصورت آپشن ارائه میکند. مدلهای دستی توربو R-Spec همچنین با شیفتر اسپورت B M مسابقهای نیز در دسترس هستند.
تمامی مدلهای توربو از صدای پیشرانهی فعالی سود میبرند که طبق گفتهی هیوندای باعث افزایش صدای اگزوز در کابین میشود. این مدلها همچنین بهصورت استاندارد دارای شارژ بیسیم گوشی هوشمند هستند. شاسی این مدلها همچنین دارای سیستم تعلیق ویژه برای ایجاد تجربهی رانندگی هیجانانگیزتر است.
اما مدلهای پایهی ولوستر 2020 همچنان از پیشرانهی 4 سیلندر 2 لیتری تنفس طبیعی با خروجی 147 اسبی و گشتاور 179 نیوتون متری استفاده میکنند. این پیشرانه بهصورت استاندارد با گیربکس 6 سرعته دستی همکاری میکند اما گیربکس 6 سرعته اتوماتیک هم بهصورت سفارشی وجود دارد.
تمامی مدلهای ولوستر 2020 بهصورت استاندارد از دستیار پیشگیری از برخورد جلو و دستیار حفظ خودرو بین خطوط برخوردار هستند. هیوندای همچنین سیستمهایی همچون نوربالای خودکار، چراغهای جلوی LED، کروز کنترل هوشمند و… را ارائه میکند.