گمرک به کازرون می‌آید


گمرک به کازرون می‌آید

شیراز - ایرنا- با تامین اعتبارات مورد نیاز تا پایان امسال تشکیلات گمرگ در شهرستان کازرون مستقر می شود و امید است نخستین محموله صادراتی از طریق گمرک این شهرستان به خارج از کشور صادر شود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس روز پنجشنبه در نشست بررسی مسائل اقتصادی شهرستان کازرون که با حضور معاون عمرانی استانداری فارس و مسئولین استانی برگزار شد گفت: تمام زیر ساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی شهرستان کازرون برای استقرار گمرک آماده شده است.

احد فتوحی به عملیاتی شدن منطقه ویژه اقتصادی کازرون اشاره کرد و گفت: در صورتیکه بخشی از اعتبارات مورد نیاز برای رفع نواقص منطقه ویژه اقتصادی کازرون تامین شود با استقرار گمرک در منطقه ویژه اقتصادی کازرون تا پایان امسال این تشکیلات وارد گام عملیاتی خواهد شد و اولین محموله از کازرون صادر می شود.

آمادگی برای بهره‌برداری از طرح های عمرانی و اقتصادی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس نیز گفت : یک ماه قبل تصمیماتی برای حل مشکلات بعضی از طرحهای عمده صنعتی و عمرانی شهرستان کازرون گرفته شد ، امروز این طرح‌ها همگی عملیاتی شده و آماده بهرهبرداری است.

محمود رضائی کوچی به چند طرح که عملیات اجرایی آنها به اتمام رسیده اشاره کرد و گفت : تصفیه خانه کازرون ، پل بزرگ بالاده که در اثر سیل چند سال اخیر تخریب شد ، و ۱۵ طرح ورزشی از جمله چهار سالن ورزشی روستائی و ۱۰ زمین چمن مصنوعی در شهرستان کازرون ح های آماده افتتاح است که در هفته دولت بهره برداری می شوند ؛ همچنین مرکز شیمی درمانی و پلی کلنیک کازرون از جمله طرح هائی است که در هفته دولت در شهرستان کازرون به بهره‌برداری می رسد.

معاون عمرانی استانداری فارس گفت: تامین اعتبار برای بعضی از طرح‌ها از جمله کتاب خانه مرکزی دردست ساخت کازرون ، تامین اعتبار برای رفع مشکل آبرسانی به چهارده روستای بخش مرکزی کازرون از تصمیماتی بود که در این نشست گرفته شد.

در ادامه این نشست شهرداران و بخشداران مسائل و مشکلات اعتباری حوزه استحفاظی خود را بیان کردند.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۴۲ کیلومتری جنوب غرب شیراز در استان فارس قرار دارد.

۹۶۰۳ /۶۱۱۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !