اختیارات بازآفرینی شهری ایران به هیات اجرایی کرمان واگذار شد


اختیارات بازآفرینی شهری ایران به هیات اجرایی کرمان واگذار شد

کرمان - ایرنا - با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و استاندار کرمان، اختیارات هیات مدیره این شرکت به هیات اجرایی در استان کرمان واگذار شد.

به گزارش ایرنا، احکام هیات اجرایی تفویض اختیارات شرکت بازآفرینی شهری ایران به استان کرمان امروز (پنجشنبه) با امضای سید محمد پژمان معاون وزیر راه و شهرسازی و محمدجواد فدایی استاندار کرمان اعطا شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان، مدیران کل راه و شهرسازی شمال و جنوب استان، شهردار کرمان و جیرفت با دریافت حکم به عنوان اعضای هیات اجرایی این تفویض اختیارات انتخاب شدند.

معاون وزیر راه و شهرسازی و دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار روز پنجشنبه در دیدار با استاندار کرمان گفت: اعضای هیات اجرایی استان ها اختیاراتی برای تصمیم گیری در مورد چگونگی و محل اجرای پروژه ها، دارایی ها، اعتبارات و سرمایه گذاری طرح های شرکت بازآفرینی شهری ایران دارند.

پژمان افزود: تفویض اختیارات به علت تسهیل و تسریع امور طرح ها، آشنایی آنان به منطقه، کاهش رفت و آمدها و بوروکراسی اداری به استان ها واگذار شده و شرکت بازآفرینی شهری ایران پس از تفویض اختیارات همچنان به طرح های استان ها نظارت دارد.

۳۰۲۹/۷۴۲۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟