رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: حکم قصاص با طناب دار در ملاء عام، برای عامل اصلی شهادت دو تن از مأموران دریابانی میناب، صادر شد.

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی صالحی رئیس کل دادگستری هرمزگان، در خصوص نتیجه رسیدگی ویژه به پرونده شهادت دو تن از مأموران دریابانی میناب، اعلام کرد: در نتیجه رسیدگی ویژه به پرونده شهادت دو تن از مأموران دریابانی میناب در دادگاه کیفری یک استان هرمزگان، متهم (ش-م) به عنوان عامل اصلی این جنایت، به دو فقره قصاص با طناب دار در ملاء عام و در شهرستان محل وقوع جرم محکوم شده است.

وی تصریح کرد: نامبرده همچنین به اتهام تمرد نسبت به مأموران نیز به یک سال حبس تعزیری و به اتهام حمل غیرمجاز فشفشه به تحمل 6 ماه حبس تعزیری محکوم شده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه خاطرنشان کرد: متهمین ردیف دوم و سوم این پرونده به اسامی اختصاری (الف – ق) و (م –س) به اتهام مشارکت در تمرد نسبت به مأمورین انتظامی، به تحمل یک سال حبس تعزیری و به اتهام حمل غیرمجاز فشفشه به تحمل 6 ماه حبس تعزیری محکوم شدند.

گفتنی است خردادماه امسال دو تن از مأموران دریابانی شهرستان میناب به نام های حسن کریمی و سجاد افراسیابی در جریان درگیری با قاچاقچیان کالا و ارز در شهرستان میناب، به درجه رفیع شهادت نائل شدند که در راستای اجرای عدالت عامل اصلی شهادت این مأموران به قصاص محکوم شد.