مقدمات راه اندازی کمیسیون تلفیق استان آذربایجان شرقی فراهم شد


به گزارش سایک نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور دکتر محمد حاتمی رئیس سازمان نظام در ” ادامه بازدیدهای استانی” روز چهارشنبه 9-5-98 به همراه دکتر درتاج معاون پژوهشی سازمان، دکترجلیلی نماینده محترم مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی وارد تبریز شد و در فرودگاه تبریز مورد استقبال رئیس و اعضاء شورای استان آذربایجان...

به گزارش سایک نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور دکتر محمد حاتمی رئیس سازمان نظام در ” ادامه بازدیدهای استانی” روز چهارشنبه 9-5-98 به همراه دکتر درتاج معاون پژوهشی سازمان، دکترجلیلی نماینده محترم مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی وارد تبریز شد و در فرودگاه تبریز مورد استقبال رئیس و اعضاء شورای استان آذربایجان شرقی قرار گرفت. رئیس سازمان در جلسه شورای استانی آذربایجان شرقی شرکت کرد. در این جلسه ابتدا دکتر علیلو رئیس شورای استانی گزارشی از فعالیت‌ها، شورای استانی را بیان کرد ندو سایر اعضاء شورا نظرات خود را بیان کردند، در ادامه دکتر حاتمی رییس سازمان طی سخنانی اظهار داشتند: بخاطر رفاه حال اعضاء عزیز استانها تصمیم ما قطعی است، تمرکز زدایی نمائیم و شوراهای استانی را هویت بدهیم و کارها را به سازمان استان‌ها واگذار نمائیم . اعتقاد داریم ستاد مرکزی باید سیاست‌گذار و ناظر باشد.

البته این امر نیازمند ایجاد زیرساخت‌هایی، ازجمله مکانی ثابت برای دفتر استانی که دانشگاه‌ها یا استانداری‌ها باید این مکان را در اختیار ما قرار دهند. آذربایجان شرقی با داشتن بیش از 1200 عضو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. انشاالله کمیسیون تلفیق استان را راه‌اندازی می‌کنیم و اعضاء در همین استان مصاحبه خواهند شد. دکتر حاتمی گفت تلاش می‌کنم در دوره مدیریتم تمام استان‌ها را راه‌اندازی و مصاحبه در استان‌ها انجام شود و برگزاری کارگاه‌های تخصصی را دراستان‌ها سامان دهی کنیم. نظارت و بازرسی و سایر کارها را خود استان‌ها انجام دهند. البته گفتنی است ، بعضی‌ها در درون وبیرون از رشد و پیشرفت‌های سازمان خوشحال نمی‌شوند. اما ما باید به وظیفه تاریخی خود عمل نمائیم و سازمان را به جایگاه اصلی که شایسته آن است،برسانیم.

در این جلسه که اعضاء کمیسیون تلفیق استان حضور داشتند.رییس سازمان از اهمیت کمیسیون تلفیق استان برای حضار صحبت کردند و مقرر شد هر چه سریع تر کمیسیون تلفیق استان راه‌اندازی شود.درادامه دکتردرتاج گفت، باید به تمام اعضاء روانشناسی ومشاوره استان موفقیت راه اندازی کمیسیون تلفیق راتبریک گویم از جناب آقای دکتر حاتمی که باتلاشهای شبانه روزی اعتباری جدیدی برای سازمان به ارمغان آورده اند قدردان ایشان هستیم البته سو استفاده گران در صدد ایجاد مشکلاتی برای سازمان هستند مادر موقع مقتضی با اعضاءصحبت می کنیم. دکتر جلیلی نماینده مردم محترم مراغه در مجلس شورای اسلامی که خود از روانشناسان سازمان در مجلس شورای اسلامی است گفت حضور ریاست سازمان را که همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان را تبریک می گویم وبه فال نیک می گیرم بنده تلاش می کنم تا هفته آینده از طریق استانداری یا سایر نهادها ساختمانی را جهت استقرار دفتر استانی اختصاص دهیم ونمایندگان استانی آماده هر نوع همکاری با سازمان نظام روانشناسی ومشاوره می باشند.

منبع:

روابط عمومی سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور

مقدمات راه اندازی کمیسیون تلفیق استان آذربایجان شرقی فراهم شد

مقدمات راه اندازی کمیسیون تلفیق استان آذربایجان شرقی فراهم شد

مقدمات راه اندازی کمیسیون تلفیق استان آذربایجان شرقی فراهم شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403