یک مرکز بهداشتی خیرساز در گرمسار افتتاح شد


یک مرکز بهداشتی خیرساز در گرمسار افتتاح شد

سمنان- ایرنا- یک مرکز بهداشتی و درمانی خیرساز روز پنجشنبه با حضور مهدی شادنوش رئیس مرکز پیوند و درمان بیماری‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهر گرمسار افتتاح شد.

فرماندار گرمسار روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح یک خانه بهداشت در گرمسار در گفت و گو با ایرنا افزود: این طرح با مشارکت خیّر نبی الله صفری در کمتر از یک‌سال به بهره برداری رسید.

وحید رجایی خاطر نشان کرد: برای اجرای این طرح ۱۸ میلیارد ریال از سوی خیّر هزینه شد و با اجرای آن بخش قابل توجهی از مشکل کمبود مراکز بهداشتی در غرب استان سمنان کاهش می یابد.

وی ادامه داد: رفع مشکلات زیرساختی به منظور افزایش رفاه اجتماعی از رویکردهای اصلی برای توسعه و آبادانی در کشور است که با برنامه‌ریزی هدفمند می توان برای توسعه استان اقدام کرد.

فرماندار گرمسار تصریح کرد: مشارکت خیران برای رفع مشکلات زیرساختی مانند مدرسه‌سازی و اجرای طرح‌های بهداشتی و درمانی بی‌نظیر است و با این راهبرد می توان برای توسعه شهرستان گام برداشت.

رجایی تصریح کرد: با توجه به افزایش نرخ جمعیت در غرب استان سمنان، باید با رویکردهای اصولی و هدفمند برای تکمیل زیرساخت‌های عمرانی، بهداشتی اقدام کرد.

در این آیین علیرضا آشناگر استاندار سمنان، غلامرضا کاتب نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان سمنان و جمعی از خیران و مسئولان شهرستان گرمسار حضور داشتند.

دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، حدود سه هزار دانشجو دارد که ۲ رشته مقطع کاردانی، ۱۸ رشته مقطع کارشناسی، ۱۰ رشته مقطع کارشناسی ارشد، ۲ رشته مقطع پزشکی عمومی، پنج رشته مقطع دکتری و پنج رشته دستیاری را شامل می شود.
این دانشگاه هشت دانشکده، ۶ بیمارستان و مراکز درمانی و آموزشی در شهرستان های سمنان، دامغان، گرمسار، مهدیشهر، سرخه و آرادان را زیر پوشش دارد.

۷۳۳۹/۶۱۰۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در