عاملان تیراندازی در شهرستان آزادشهر دستگیر شدند


عاملان تیراندازی در شهرستان آزادشهر دستگیر شدند

گنبدکاووس - ایرنا - فرمانده انتظامی آزادشهر از دستگیری عاملان تیراندازی که در دو حادثه جداگانه باعث ایجاد جراحت و مزاحمت برای اهالی این شهرستان شده بودند، خبر داد.

سرهنگ سیدداوود حسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در شامگاه سه شنبه گزارشی مبنی بر تلاش برای زورگیری از سوی دو نفر در یکی از جاده های روستایی آزادشهر به پلیس واصل شد که در آن، بر اثر تیراندازی دو مهاجم که قصد سرقت خودروی عبوری را داشتند، راننده زخمی و ماشین نیز صدمه دیده بود.

فرمانده انتظامی آزادشهر افزود: پلیس با کسب اطلاعات اولیه به سرعت وارد عمل شد و با انجام عملیات دقیق، در مدت چند ساعت دو مهاجم را در محل اختفای خود دستگیر کرد و در بازرسی از محل نیز اسلحه شکاری که با آن مبادرت به تیراندازی کرده بودند، کشف و ضبط شد.

وی بیان کرد: شب گذشته نیز در یک مراسم عروسی که در نگین شهر از توابع شهرستان آزادشهر درحال برگزاری بود چند جوان با اسلحه شکاری که در اختیار داشتند مبادرت به تیراندازی می کنند که براثر برخورد ساچمه با چند نفر، برخی افراد حاضر مصدوم شده و به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ حسینی گفت: نیروهای پلیس سریعا وارد عمل شده و فرد خاطی را به همراه ۳ نفر دیگر که وی را در این عمل همراهی میکردند در کمتر از یک ساعت دستگیر کردند و پس از بازجویی های اولیه این افراد برای رسیدگی در اختیار دستگاه قضا قرار گرفتند.

شهرستان ۹۶ هزار نفری آزادشهر در شرق استان گلستان قرار دارد.

۹۴۳۳/۱۸۶۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟