شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نقش ویژه ای در حفظ تاریخ شفاهی انقلاب دارد


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نقش ویژه ای در حفظ تاریخ شفاهی انقلاب دارد

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: اقدامات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول این چهار دهه در نگه داشتن تاریخ شفاهی انقلاب نقش ویژه و برجسته ای داشته است.

عبدالمحمد زاهدی روز پنجشنبه در دیدار با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین افزود: در هر تحول سیاسی و انقلابی، نظام جدید بر اساس اهداف و فلسفه وجودی خود نهادهای متناسب با نیاز جامعه را تاسیس می کند و امام( ره) نیز در همان روزهای اول نهادهای موثر زیادی را تاسیس کردند که از جمله آنها باید به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اشاره کرد.

وی اضافه کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به ویژه در ایام مناسبت های ملی با فعالیت های گسترده تبلیغاتی اسلامی هماهنگی خوبی با دستگاه های مختلف دارد.

زاهدی ادامه داد: مناسبت های رسمی و ملی مختلفی در کشور داریم که ایام الله هستند و باید به طور باشکوهی گرامی داشته و برای معرفی آن به نسل های جدید که درکی از وقایع آن دوران ندارند اقدام شود.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: مردم ما هم وقتی اصل نظام، مقام معظم رهبری، تمامیت ارضی و وحدت ملی را در خطر ببینند مقابله می کنند که همین نشان می دهد شورا جدای از مراسم ها نقش خوبی در دعوت و جلب مشارکت مردم جهت تقویت پایه های نظام ایفا کرده است.

وی همچنین بر گرامیداشت رویدادهای بزرگ تاریخی و محلی در استان تاکید کرد و افزود: به نظر می رسد صدا و سیما و نشریات قدیمی، بسیج و دانشگاه ها و آموزش و پرورش می توانند آرشیوی از این وقایع در استان داشته باشند که می توان از آن استفاده کرد.

زاهدی با تاکید بر ایجاد شیوه های نو برای جلب نظرات مختلف به ویژه نسل جوان نسبت به تاریخ انقلاب تاکید کرد و گفت: هر حرکتی چه سیاسی، چه فرهنگی و اجتماعی به‌ خاطر تغییر نسل ها و سرعت تغییر ذائقه ها باید متناسب با شرایط به روش های نو و ابتکاری تبیین شود.

استاندار قزوین، حرکت ها و اقدامات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را در مقابله و مقاومت در برابر سیاست های استکباری آمریکا ارزنده دانست و افزود: دنیا یک سرور ندارد و همه ملت ها استقلال خود را دارند و به یقین مقاومت ما هیمنه آمریکا را می شکند.

زاهدی با اشاره به حمایت آمریکا از رژیم های مرتجع منطقه، افزود: اقدامات آمریکا در حمایت نظامی از عربستان تنها با قصد بر هم زدن نظم منطقه بوده و به طور قطع با شکست مواجه می شود چون عربستان حتی خلبان کارآزموده ای هم برای هدایت هواپیماهای تحویل شده اف 35 ندارد.
7388*3013

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا