بی‌توجهی به قرآن خطری برای نظام اسلامی است


بی‌توجهی به قرآن خطری برای نظام اسلامی است

سنندج - ایرنا - بی‌توجهی و کم کاری نسبت به قرآن خطری برای نظام و جامعه اسلامی است.

معاون امور مذهبی و تشکل های دینی نماینده ولی فقیه در کردستان روز پنجشنبه در آیین افتتاحیه مسابقات قرآنی کارکنان دادگستری کردستان اظهار داشت: همه نسبت به قرآن وظیفه داریم و باید به ترویج بیشتر فرهنگ قرآنی کمک کنیم.

حجت الاسلام سید محمد سادات با اشاره به اینکه صرف چاپ و خواندن قرآن کفایت نمی کند و باید به آموزه های قرآن هم عمل کنیم یادآور شد: رژیم آل سعود بیشترین قرآن را به چاپ می‌رساند اما شاهد بیشترین جنایت‌ها از سوی این رژیم هم هستیم.

وی با تاکید بر اینکه تمدن مادی مهر غفلت را بر جان‌ها زده است گفت: تمام تلاش خود را می‌کنند تا نور ایمان و معنویت را خاموش کنند و ما باید در مقابل به دژها و پناهگاه‌های نماز، دعا و قرآن پناه ببریم.
وی یادآور شد: پایگاه دعا در کنار نماز امری تاثیرگذار است و خداوند در اهمیت آن گفته است برای استجابت من را بخوانید و خطاب قرار دهید.

مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان و خانواده دستگاه قضائی استان کردستان امروز با حضور ۱۴۷ نفر آغاز شد.

این مسابقات در رشته های حفظ ، قرائت ، ترتیل، مفاهیم و اذان و با هدف اشاعه، ترویج و انس با قرآن کریم برگزار می‌شود که رشته های درک مفاهیم و حفظ به صورت اینترنتی است.

همه کارکنان قوه قضائیه، سازمان‌های تابعه، کارکنان شوراهای حل اختلاف، سربازان وظیفه و بازنشستگان اعم از قضائی و اداری و خانواده‌های آنان امکان حضور در مسابقات سراسری قرآن کریم را دارند.

برگزیدگان این مرحله از مسابقات در مسابقات قرآن کارکنان قوه قضاییه در سراسر کشور حضور پیدا می کنند.

۶۱۰۸ / ۳۰۳۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...