رییس جمهور در بدو ورود به تبریز گفت: در این سفر پروژه هایی را که پارسال برنامه ریزی شده بود، بررسی و گزارش آنها را اعلام می کنیم و بسیاری از آنها افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری موج، حسن روحانی ، رییس جمهور صبح امروز (10 مرداد) در بدو ورود به تبریز در فرودگاه شهید مدنی این شهر در جمع خبرنگاران گفت: بسیار خوشحالم که خداوند به من و همراهان توفیق داد که در پایان ماه ذالقعده و در آستانه ماه ذالحجه میهمان مردم غیور و دلاور آذربایجان به ویژه تبریز باشیم.

وی افزود: در این سفر پروژه هایی را که پارسال برنامه ریزی شده بود، بررسی و گزارش آنها را اعلام می کنیم و بسیاری از آنها افتتاح می‌شود.

روحانی اضافه کرد: افتتاح‌های بسیار مهمی داریم که هم اثر اقتصادی بسیار زیادی برای استان خواهند داشت که شامل پروژه های آب، برق و پالایشگاه و سایر موارد است که امیدوارم برای مردم خیر و برکت داشته باشد.

در جریان سومین سفر استانی رییس جمهوری به آذربایجان شرقی تعداد ۵۱۸ طرح با ۸ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری ریالی و ۲۴۰ میلیون یورو افتتاح می شود که از این تعداد ۴ طرح اصلی مربوط به طرح های مرزی در حوزه آب و وزارت نیرو است که با حضور حسن روحانی و جمعی از اعضای هیات دولت به بهره برداری می رسد.