مدل آستین نقش مهمی در زیبایی لباس شما دارد و با انتخابی شایسته و مناسب می توانید شیک ترین مانتو ها و شومیز ها را داشته باشید، یکی از جدیدترین مدل های آستین که امروزه طرفداران بسیار زیادی نیز یافته است، مدل آستین فانوسی می باشد که جذابیت فوق العاده ایی دارد. این نوع آستین از دو بخش تشکیل شده است که یک بخش آن ساده و راسته و بخش دیگر آن پفی می باشد. برای آشنایی بیشتر شما عزیزان عکس هایی از این آستین زیبا را گردآوری و ارائه می دهیم که در ادامه مشاهده می فرمایید.

مدل آستین فانوسی برای مانتو و لباس مجلسی زنانه :

انواع آستین های فانوسی انتخاب مناسبی برای مدل های مانتو فانتزی زیبا، مانتوهای نخی و کتان، انواع مدل مانتو دخترانه و… می باشند، این مدل ها تشابه زیادی با انواع مدل آستین پفی دارند، اما نسبت به آنها پف کمتری دارند پس می توان به راحتی از این مدل برای شومیز و بلوزهای مختلف استفاده نمود. تصاویر زیر نمونه هایی از جدیدترین مدل های آستین که به آستین فانوسی معروفند را نشان می دهند که با مشاهده انها می توانید بهترین فرم را برای لباس خود انتخاب نمایید.

مدل آستین فانوسی جدید، شیک ترین مدل آستین برای مانتو و شومیزمدل آستین فانوسی جدید، شیک ترین مدل آستین برای مانتو و شومیزمدل آستین فانوسی جدید، شیک ترین مدل آستین برای مانتو و شومیزمدل آستین فانوسی جدید، شیک ترین مدل آستین برای مانتو و شومیزمدل آستین فانوسی جدید، شیک ترین مدل آستین برای مانتو و شومیز

توجه داشته باشید که برای زیبایی بیشتر این نوع آستین ها می توان آنها را از دو پارچه مجزا دوخت و یا برای جذابیت بیشتر در ترکیب آن از نوارهای تزیینی گیپور استفاده نمود که این موارد اغلب در دوخت مانتوهای مجلسی یا شومیز های زنانه به کار می رود.

مدل آستین فانوسی جدید، شیک ترین مدل آستین برای مانتو و شومیزمدل آستین فانوسی جدید، شیک ترین مدل آستین برای مانتو و شومیزمدل آستین فانوسی جدید، شیک ترین مدل آستین برای مانتو و شومیزمدل آستین فانوسی جدید، شیک ترین مدل آستین برای مانتو و شومیز

امیدواریم از تماشای این مدل آستین های زیبا و شیک لذت برده باشید و با کمک این عکس ها، زیباترین مدل آستین را انتخاب نموده باشید، از شما دوستان دعوت می نماییم از دیگر مطالب و عکس های مجله ما دیدن نمایید و به به روز ترین تصاویر و آموزش های زیبا و خاص آشنا شوید.