آتش‌سوزی در جنگل‌های ایذه مهار شد


آتش‌سوزی در جنگل‌های ایذه مهار شد

اهواز-ایرنا رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ایذه گفت: آتش‌سوزی‌هایی که از صبح امروز به جان جنگل‌های بلوط شهرستان ایذه و بخش دهدز افتاده بود مهار شد.

فرزاد حسین‌پور شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از صبح امروز زبانه‌های آتش در جنگل‌های بلوط ارتفاعات کوه تنوش، روستای قلعه سرد و بالادست تونل‌های کارون سه شعله‌ور شده بود.

وی افزود: بلافاصله بعد از اطلاع از این آتش‌سوزی‌ها چندین گروه از نیروهای منابع طبیعی ایذه، هلال احمر و نیروهای مردمی در مناطق ذکر شده حضور پیدا کرده و به اطفای آتش مشغول شدند.

رییس اداره منابع طبیعی ایذه از خاموش کردن ۲ آتش سوزی بخش دهدز تا عصر امروز خبر داد و تأکید کرد: این آتش‌سوزی‌ها که در ارتفاعات قلعه سرد و تونل‌های کارون سه به وقوع پیوسته بود پس از ساعت‌ها تلاش اطفا شد.

حسین‌پور مهار آتش‌سوزی در کوه تنوش را به دلیل واقع شدن در نقطه‌ای سخت‌گذر بسیار دشوار برشمرد و تصریح کرد: با تلاش و همت نیروهای مردمی و منابع طبیعی این حریق نیز ساعتی پیش کنترل شد.

در یک ماه گذشته چندین فقره آتش‌سوزی در نقاط مختلف شهرستان ایذه و بخش دهدز از جمله روستای حاجی کمال، منطقه بلوط بلند، روستای لپرشیران به وقوع پیوست که اطلاع دقیقی از میزان خسارت وارد شده در دست نیست.
۹۴۳۴/۶۰۰۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس