برنامه های سالروز ورود آزادگان به کشور در کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد


برنامه های سالروز ورود آزادگان به کشور در کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد

به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و قدردانی از خودگذشتگی ها و ایثارگری آزادگان برنامه های مختلفی در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، به مناسبت ۲۶ مرداد، سالروز بازگشت پیروزمندانه آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، نشست هماهنگی و تدوین برنامه‌ های مربوط به بزرگداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز امروز (۹ مرداد) در محل اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده سپاه فتح برگزار شد.

بنابراین گزارش، به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و قدردانی از خودگذشتگی ها و ایثارگری آزادگان برنامه های مختلفی در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود.

دیدار با آزادگان استان کهگیلویه و بویراحمد، سخنرانی ائمه جمعه و خاطره‌ گویی آزادگان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته استان، حضور جمعی از آزادگان در برنامه‌ های زنده تلویزیونی، نصب تبلیغات محیطی در معابر شهری، فعال شدن حسینه‌ های شهدا، مراکز فرهنگی گلزارهای شهدا و کانون‌ های شاهد و ایثارگر استان به همین مناسبت و روایت گری جمعی از آزادگان و پیام‌ آوران ایثار کهگیلویه و بویراحمد در مساجد و محافل مذهبی از برنامه های مصوب این نشست جهت بزرگداشت روز آزادگان در استان بود.

استان کهگیلویه و بویراحمد مفتخر به داشتن ۳۱۷ آزاده سرافراز است.

شایان ذکر است، در این نشست سردار حمید خرم دل، فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، معاون هماهنگ کننده، مسئول بازرسی سپاه فتح استان، مشاور استاندار در امور ایثارگران، مدیرکل بنیاد شهید و جمعی از معاونان اداره کل بنیاد شهید استان حضور داشتند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس