برگزاری دومین دوره طرح توانمندسازی صدف تا نیمه دوم شهریور


برگزاری دومین دوره طرح توانمندسازی صدف تا نیمه دوم شهریور

تهران - ایرنا - دومین دوره طرح توانمندسازی صدف با حضور هزار نفر از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی تا نیمه دوم شهریور ماه سال جاری ادامه دارد.

به گزارش روز چهارشنبه پارک فناوری پردیس، دومین دوره طرح توانمند سازی صدف به همت پارک فناوری پردیس و شبکه نوآوری تهران از نیمه دوم تیرماه شروع به کار کرده است.

این طرح که با هدف توانمندسازی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، جهت تسهیل ورود به بازار کار در حال برگزاری است، در چهار استان تهران، اصفهان، یزد و کرمانشاه میزبان علاقه‌مندان ورود به بازار کار می باشد.

طرح صدف ویژه فارغ‌التحصیلان و دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی اعم از کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری است و شامل «آزمون‌ها و مشاوره‌های خودشناسی و روان‌شناختیِ شغلی»، «برگزاری حداقل ۴۰ ساعت کارگاه و سمینارهای تخصصی و مهارتی»، «مشاوره‌های مهارتی شغلی به‌صورت گروهی» و «رزومه‌سازی حرفه‌ای» است.

شایان ذکر است، شرکت‌کنندگان در این رویداد جهت آشنایی با زیست‌بوم‌های نوآوری و فناوری کشور، از پارک فناوری پردیس در تهران و پارک های علم و فناوری و مراکز صنعتی در استان های یزد، اصفهان و کرمانشاه و همچنین شرکت‌های دانش‌بنیان بازدید کرده و می‌توانند به عضویت شبکه نوآوری تهران درآیند.

گفتنی‌ست، این طرح با حمایت 80 درصدیِ معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شده و دومین سال اجرای خود را سپری می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...