اعتبار لازم برای خرید 40 دستگاه دیالیز توسط خیرین حوزه سلامت تامین شد


اعتبار لازم برای خرید 40 دستگاه دیالیز توسط خیرین حوزه سلامت تامین شد

بروجرد - ایرنا - رئیس مجمع خیرین سلامت کشور گفت: از محل کمک های خیرین اعتبار خرید 40 دستگاه دیالیز تامین شده که در صورت خریداری 2 دستگاه آن به مراکز درمانی بروجرد اختصاص می یابد.

به گزارش ایرنا، حسینعلی شهریاری روز چهارشنبه در جلسه مجمع خیرین سلامت که در هتل زاگرس بروجرد برگزار شد، افزود: فرهنگ زیبای وقف از دیر باز در کشور بوده و چند سالی است که مجمع خیرین سلامت کشور برای تسهیل در کار خیرین عزیز تشکیلاتی شد.

وی اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم خیرین را به مشارکت در حوزه سلامت تشویق کنیم باید فرهنگ سازی شود تا به عواقب خوب کارهایشان پی ببرند.

رئیس مجمع خیرین سلامت کشور با اشاره به اینکه یکی از ضعف های بزرگ مدیران کشور عدم تصمیم گیری به موقع و اجرای آن است، بیان کرد: طرح تحول سلامت کار خوبی بود که در دولت تدبیر و امید آغاز شد ولی در ادامه راه دولت گرفتار بی پولی شده و این طرح ناکام ماند.

شهریاری اضافه کرد: یکی از اشکلات خیرین این است که فکر می کنند باید پول خود برای کارهای خیر را در شهر و دیار خود صرف کنند و ما وظیفه داریم با فرهنگ سازی اولویت های بهداشتی و درمانی را

در کشور مشخص و به خیرین معرفی کنیم.

وی ادامه داد: مجمع خیرین سلامت در استانها و شهرستان ها باید تسهیل گر کار خیرین باشند تا آنها به راحتی بتوانند نیت خیر خود را به سرانجام برسانند.

رئیس مجمع خیرین سلامت کشور گفت: از شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهر درخواست می شود تا موانع سد راه ساخت و سازهای اماکن بهداشتی و درمانی خیرین را رفع نمایند.

شهریاری افزود: هر کاری که در حوزه سلامت توسط خیرین انجام خواهد شد باید با نظر دانشگاه علوم پزشکی و اولویت های انان باشد تا موثر واقع شود.

وی اظهار داشت: خیرین سلامت باید همواره مورد تجلیل قرار گیرند تا کار بزرگی که در حوزه سلامت انجام می دهند الگویی برای سایرین شود.

۷۲۷۳/۷۱۹۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان