ثبت بیش از 3 هزار برنامه به‌همت کانون‌های مساجد لرستان در سامانه بچه‌های مسجد


ثبت بیش از 3 هزار برنامه به‌همت کانون‌های مساجد لرستان در سامانه بچه‌های مسجد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد لرستان با اعلام ثبت بیش از 3 هزار برنامه در سامانه بچه‌های مسجد، گفت: بیش از 70 درصد کانون‌های استان روستایی هستند و در حوزه‌هایی همچون شبکه‌سازی و فضای مجازی و کتابخوانی فعالیت می‌کنند.

«محمد ابدالی پور» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به اجرای برنامه های اوقات فراغت در بیش از 250 کانون فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، اظهار کرد: تاکنون بیش از سه هزار برنامه از سوی کانون های مساجد این استان در سامانه بچه های مسجد به ثبت رسیده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان لرستان افزود: این برنامه ها در رشته های قرآن و عترت(ع) شامل یک هزار برنامه، شبکه‌سازی و فضای مجازی 72 برنامه، آموزش و توانمندسازی 566 برنامه، کتاب و کتابخوانی 144 برنامه، برنامه‌های هنری 342 مورد و فعالیت‌های اجتماعی 900 برنامه است.

ابدالی‌پور با اشاره به فعالیت 412 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان لرستان، گفت: بیش از 70 درصد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان روستایی هستند و برنامه های اوقات فراغت تابستان تا 15 شهریور ماه با شعار «اخلاق، نشاط و معنویت» در این کانون ها برگزار می شود و تلاش می کنیم با برگزاری برنامه های اوقات فراغت کودکان و نوجوانان را به مسجد جذب کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: 800 مرکز طرح تلاوت نور، ۲۰ مجتمع فرهنگی هنری دیجیتال، ۱۰۹ کتابخانه مخرن دار، ۵۹ کتابخانه باز و ۲۶خانه تخصصی قرآن در سطح کانون فرهنگی هنری استان لرستان فعالیت می کنند.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس