اجرای جشن 20 هزار آرزو برای کمک به 20 هزار دانش‌آموز نیازمند


اجرای جشن 20 هزار آرزو برای کمک به 20 هزار دانش‌آموز نیازمند

موسسه خیریه نهال مهر و امید با همکاری موسسه مردم‌نهاد محله زیبای من بندرعباس اقدام به اجرای طرح 20 هزار آرزو با هدف جلوگیری از ترک تحصیل 20 هزار دانش‌آموز نیازمند کردند.

مدیرعامل موسسه خیریه نهال مهر و امید در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، عنوان کرد: در سال 97 موسسه خیریه نهال مهر و امید به ثبت رسمی اداره اسناد و املاک کشور رسیده و دارای مجوز رسمی فعالیت از اداره بهزیستی استان هرمزگان است.

جواد ناصری نیا بیان کرد: در زمان شروع فعالیت به این نتیجه رسیدیم که خانواده بسیاری از دانش‌آموزان مناطق محروم علاوه بر فقر اقتصادی دچار فقر فرهنگی نیز بوده و از ادامه تحصیل فرزندان خود جلوگیری می‌کنند.

وی هدف از هدف از تأسیس این موسسه را کمک به نیازمندان مناطق مختلف استان هرمزگان عنوان کرد و افزود: در این جهت اقدام به ارائه مشاوره‌های تحصیلی و مشاوره‌های خانوادگی کردیم و از طرف دیگر نسبت به رفع بهانه‌های فراهم کردن شرایط ازجمله خرید کیف، کفش، لباس و لوازم‌التحریر برای فرزندانشان قدم برداشتیم.

مدیرعامل موسسه خیریه نهال مهر و امید با بیان اینکه اجرای طرح 20 هزار آرزو را از 12 بهمن سال گذشته آغاز کردیم، تصریح کرد: قرار بر این است که اولویت با دانش‌آموزان نیازمند استان هرمزگان باشد و در مراحل بعد در سایر استان‌هایی ازجمله سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان که آمادگی خود را برای کمک‌رسانی به دانش‌آموزان بی‌بضاعت که به دلیل مشکلات مالی توانایی ادامه تحصیل ندارند، نیز فعالیت خود را آغاز کنیم.

ناصری نیا با تأکید بر اینکه تاکنون طرح‌های بسیار زیادی را اجرا کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: طرحی را در ایام ماه مبارک رمضان اجرا کردیم که در آن طرح توانستیم مواد غذایی را برای نیازمندان تهیه کنیم، دو طرح جهادی برای ساخت خانه و همچنین طرح‌های دیگر مانند عید مهربانی با تهیه لباس‌هایی برای اهالی مناطق محروم استان را نیز به اجرا رساندیم.

مدیر موسسه مردم‌نهاد محله زیبای من بندرعباس نیز در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طرح 20 هزار امید که به همت موسسه خیریه نهال مهر و امید آغاز شده با هدف جلوگیری از ترک تحصیل 20 هزار دانش‌آموز نیازمند اقدام به کمک‌رسانی به آن‌ها کرده است.

عبدالله محترم پناه عنوان کرد: در این راستا موسسه محله زیبای من نیز به این طرح پیوسته تا بتواند با تلاش‌های خود حمایت و جذب خیرین را تا حدودی بر عهده گیرد.


انتهای پیام انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !