حفظ وحدت را در انتخابات پیش‌رو جدی بگیریم


حفظ وحدت را در انتخابات پیش‌رو جدی بگیریم

ارومیه- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: حفظ وحدت در انتخابات آینده باید جدی گرفته شود زیرا دشمنان در تلاش برای برهم زدن آن هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز چهارشنبه در همایش بصیرتی شورای معتمدان نیروهای انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی که در سالن خانه بسیج ارومیه برگزار شد، افزود: مسئله وحدت در این استان بسیار حائز اهمیت است و نباید از آن غفلت شود.

وی با اشاره به اینکه اگر همدلی و وحدت در جامعه نباشد جامعه با مشکلات عدیده‌ مواجه می‌شود، اظهار داشت: متاسفانه بعضی از افراد از فضای انتخاباتی سوء‌استفاده کرده و با ناسزاگویی و جوسازی مسیر انتخابات را عوض می‌کنند؛ باید کاری کرد که مردم به افراد صلاح و کار بلد رای دهند.

وی ادامه داد: در این رابطه شورای معتمدان نیروهای انقلاب می‌تواند با تلاش و کوشش معیارهای انتخابات را عوض کنند.

امام جمعه ارومیه اظهار داشت: متاسفانه هر کسی پول یا قدرت دارد در انتخابات پیروز می‌شود و گاهی مجلس از مجلسی بودن می‌افتد.

مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی نیز گفت: در آن زمان آمریکای جنایتکار هواپیمای مسافربری ما را زد و کسی حرفی نزد ولی امروز جمهوری اسلامی در سایه اقتدار پهپاد فوق پیشرفته آمریکا را می‌زند و نفتکش انگلیس را توقیف می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرحیم نجفقلیزاده سرایی افزود: امروز در سایه تفکر بسیجی موشک‌هایی ساخته شده که دشمن از ترس آن‌ها نمی‌تواند در مقابل ما قد علم کند و این نشانه اقتدار ایران اسلامی است.

وی اضافه کرد: نماینده‌ای که با خودرو لوکس به پاویون فرودگاه می‌رود و در آنجا به خوبی پذیرایی می‌شود، نماینده انقلابی نمی تواند باشد؛ مردم باید کسی را انتخاب کنند که در فکر خدمت باشد.

وی ادامه داد: این مسیر انقلاب همان مسیر امام و رهبری است که می‌گویند اگر وحدت داشته باشیم، پیروز هستیم؛ پس کسی حق ندارد امروز به بهانه انتخابات وحدت این استان را از بین ببرد.

مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: امروز دشمن به دنبال از بین بردن وحدت بین مسلمانان است و باید خیلی حواسمان جمع باشد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت: مردم صاحب انقلاب هستند و خدمت بی‌منت به آنان وظیفه اصلی مسئولان است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج پناهگام مردم است، افزود: سپاه متعلق به همه مردم است؛ آسایش و امنیت مردم برای ما بسیار اهمیت دارد و این را به خوبی در این استان شاهد هستیم.

وی ادامه داد: سپاه به غیر از امنیت و حفظ نظام در عرصه‌های عمران و آبادانی نیز وارد شده است و در مناطق محروم برای مردم نیازمند خانه و آشیانه می‌سازد.

وی اظهار داشت: امسال تعداد ۵۰۰ واحد مسکونی با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و هزار واحد با مشارکت بهزیستی استان توسط سپاه ساخته می‌شود.

۶۰۰۹/۳۰۷۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !