بازیگر معروف به رسوایی اخلاقی تهیه‌کننده هالیوود واکنش نشان داد


بازیگر معروف به رسوایی اخلاقی تهیه‌کننده هالیوود واکنش نشان داد

بردپیت در مصاحبه‌ای رسوایی جنسی تهیه‌کننده هالیوود را به اندازه قتل‌های مخوف خانواده منسون شوکه کننده خواند.

بازیگر معروف به رسوایی اخلاقی تهیه‌کننده هالیوود واکنش نشان داد
به گزارش فانوس، در مصاحبه‌ای با ساندی تایمز، بردپیت قتل‌های خانواده منسون در سال ۱۹۶۹ را با رسوایی هاروی واینستین مقایسه کرده و رسوایی این تهیه کننده مشهور را نمونه مدرن این اتفاقات شوکه کننده دانسته است.

این مصاحبه با بردپیت و لئوناردو دی کاپریو ترتیب داده شده بود؛ قرار بود در این گفتگو درباره «روز و روزگاری در هالیوود» که در آن پنج قتل خانواده منسون از جمله قتل شارون تیت همسر باردار رومن پولانسکی و بازیگر سینما به تصویر کشیده شده، بحث شود.

برد پیت در این مصاحبه گفت: زمانی که پدر و مادر من این ماجرا تعریف می‌کردند، انگار که پایان این انقلاب ایده آل بود. والدین من هنوز هم هیپی هستند، اما این اتفاق پایان رویایشان بود. همانطور که کوئنتین تارانتینو (کارگردان روز و روزگاری در هالیوود) توضیح داد، در حالی این آرمانشهر را به تصویر کشیده که هنوز هم این اتفاق مثل لکه‌ای روی یک پارچه باقی مانده است. اتفاقی که بخش‌های تیره انسانیت را نشان و بسیاری از رویا‌های پدر و مادران (از جمله اینکه چگونه می‌توان صلح و عشق را به مناطق دیگر جهان تزریق کرد) را پایان داد.

بعد از این موضوع ساندی تایمز از این بازیگر پرسید چه اتفاقی در دوره جدید به همان اندازه باعث لرزیدن هالیوود شده و برد پیت گفت: هاروی واینستین.

گفتنی است؛ هاروی واینستین در سال ۲۰۱۷ به چندین مورد سوءاستفاده و تعرض جنسی متهم شده بود. نامزد و همسر سابق برد پیت، گوئینت پالترو و آنجلینا جولی در بین صد بازیگر زنی هستند که واینستین را را متهم کرده اند.

«روز و روزگاری در هالیوود» اولین فیلم تارانتینو محسوب می‌شود که بدون همکاری هاروی واینستین ساخته شده است. او در سال ۲۰۱۷ از همکاری مجدد با واینستین خودداری کرد و در مصاحبه با نیویورک تایمز اعلام کرد، به اندازه کافی از کار‌هایی که انجام داده مطلع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر