موفقیت چشمگیر مسجدی‌ها در انتخابات شورایاری‌ها/کمک شهرداری به 1000 مسجد برای جشن‌های غدیر


موفقیت چشمگیر مسجدی‌ها در انتخابات شورایاری‌ها/کمک شهرداری به 1000 مسجد برای جشن‌های غدیر

حجت‌الاسلام صادق‌زاده با اعلام موفقیت بالای مسجدی‌ها در پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌ها، گفت: مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران امسال به هزار مسجد در برگزاری جشن‌های عید غدیر کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «محمد جواد صادق زاده» در نشست ائمه جماعات مساجد که روز گذشته (سه شنبه، ۸ مرداد) در مسجدالقرآن (واقع در خیابان نبرد جنوبی، خیابان ده حقی) برگزار شد با بیان اینکه مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران امسال به هزار مسجد در برگزاری جشن های عید غدیر کمک می کند، گفت: این در حالی است که این مرکز سال گذشته به حدود 150 مسجد در زمینه برگزاری جشن های غدیر کمک کرده بود.

رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران با بیان اینکه همه باید غدیر را جدی بگیریم، بیان کرد: زمانی که مرحوم آیت الله ابوالقاسم خزعلی، دبیر کل بنیاد بین الملل غدیر مریض بودند، بنده به عیادت ایشان رفتم. آقای خزعلی در همان حال بیماری گریه می کرد و می گفت تا می توانید برای غدیر کار کنید.

وی افزود: عید غدیر عید بسیار مهمی است و جالب است بدانید در روایات، اطعام در این روز نقل شده است در حالی که روایتی درباره اطعام در روز عاشورا وجود ندارد. مساجدی که می توانند اطعام کنند، این کار را انجام دهند و اگر نمی توانند دست کم با توزیع شرب و شیرینی این عید را گرامی بدارند.

صادق زاده تاکید کرد: ما هر چقدر برای گرامیداشت عید غدیر و دهه امامت و ولایت کار کنیم، کم کار کرده ایم؛ بنابراین ائمه جماعات مساجد از همین الان فکر برگزاری جشن ها، برنامه ها، نشست ها و همایش های وسیع در این ایام باشند.

رییس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران در بخش دیگری از سخنان اش با بیان اینکه دشمن تلاش می کند از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی استفاده کند، گفت: هدف قرار دادن پهباد آمریکایی و توقیف نفتکش انگلیسی یک بار دیگر ابهت، قدرت و استقلال نظام ما را به جهانیان نشان داد.

وی در ادامه با بیان اینکه مسجدی ها موفقیت گسترده و قابل توجهی در پنجمین دوره انتخابات شورایاری ها داشته اند، اظهار کرد: عده ای به دنبال این بودند که صندوق ها در مساجد قرار نگیرد اما الحمدالله با پیگیری های ما و همکاری های حجت الاسلام سید ناصرالدین نوری زاده، رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد آنان به هدف شان نرسیدند و مساجد به عنوان شعب اخذ رای انتخاب شدند.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معافیت معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه