بهره برداری از پل تخریب شده داروئیه در محور جیرفت _ بلوک  


بهره برداری از پل تخریب شده داروئیه در محور جیرفت _ بلوک  

غلام رضا تناور، گفت: با انتخاب پیمانکار کار احداث این پل در دست اجر است که  با 60 درصد پیشرفت فیزیکی شامل 2 دهانه 4 متری به زودی به بهره برداری می رسد.

« غلام رضا تناور » رئیس اداره نگهداری ابنیه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان، در گفتو گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: در سیلاب ابتدای سال جاری یک دستگاه پل که در محور ارتباطی جیرفت – بلوک وجود داشت که به علت شدت سیلاب تخریب شد و با توجه به احداث باند دوم در کنار این پل تردد از روی این باند برقرار شد.

غلام رضا تناور، افزود: با توجه به دستکاری های صورت گرفته در بالادست محورها به جهت احداث سیل بند خاکی و هدایت بیش از اندازه آب به سمت این پل دهانه پیش بینی شده پاسخ گوی سیلاب وارده نبود که سبب تخریب این پل شد.

رئیس اداره نگهداری ابنیه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان، با بیان این مطلب که بیش از ۷۰۰ میلیون تومان خسارت به این پل وارد شده است، ابراز داشت: با انتخاب پیمانکار کار احداث این پل در دست اجر است که با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی شامل ۲ دهانه ۴ متری به زودی به بهره برداری می رسد.

وی، اضافه کرد: با اجرای شناژ و دال پل امکان عبور ترافیکی از روی این پل وجود دارد.

تناور، پل ها را از عمده اجزای مهم و حیاطی جاده ها دانست و افزود: با توجه به هزینه های بالای احداث پل نگهداری و مرمت این پل ها در دستور کار جدی اداره نگهداری ابنیه قرار دارد.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...