اربعین حسینی از زمینه‌سازی‌های ظهور است


اربعین حسینی از زمینه‌سازی‌های ظهور است

حجت‌الاسلام مجدهاشمی با بیان‌اینکه وهابیت و صهیونیست درپی نابودی مظاهر دینی ازجمله قبور مطهر ائمه(ع) هستند، گفت: ‌آنها حتی می‌کوشند اربعین حسینی را که با استعانت از اهل‌بیت(ع) زمینه‌ساز ظهور است، زیر سوال ببرند.

به گزارش خبرنگار گروه اندیشه خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید جلال مجدهاشمی» شامگاه دوشنبه، ۳۱ تیر در مسجد جامع غدیر به سخنرانی پرداخت و گفت:‌ توصیه الهی بر زیارت ائمه معصومین(ع) برای حفظ دین و مکتب اسلام است.

این استاد حوزه علمیه افزود: امروز دشمن بر اهمیت این موضوع برای شیعه پی برده و سعی دارد تحت عنوان شرک یا تضاد با توحید زیارت اهل‌بیت(ع) را زیرسوال ببرد.

وی با بیان اینکه زیارت ائمه معصومین(ع) یک مساله شخصی نیست، تصریح کرد:‌ امروز وهابیت وابسته به استکبار تفکر شرک بودن زیارت ائمه معصومین(ع) را تقویت می‌کنند تا مسلمانان و به خصوص شیعه را گمراه کنند در حالی که حتی اهل تسنن نیز شرک بودن زیارت ائمه معصومین(ع) را قبول ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین مجدهاشمی ادامه داد: وهابیت و به ویژه صهیونیست‌ها دنبال نابودی مظاهر دینی از جمله قبور ائمه معصومین(ع)‌ حتی خانه خدا و مسجد النبی(ص) هستند اگر هم تا کنون کار نکردند نتوانستند. با این وجود شیعه همواره باید بیدار و مراقب باشد.

وی با بیان اینکه دشمن متوجه شده است که علت اصلی قدرت شیعیان حرکت در مسیر اهل‌بیت(ع) است، تاکید کرد: بر همین اساس دشمنان از طریق رسانه‌های خود چهره شیعه را تخریب می‌کنند یا اربعین را که زمینه‌ساز ظهور است، نادیده می‌گیرند.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه در طول تاریخ اسلام همواره این شیعیان بودند که مقابل استکبار ایستادگی کردند، تاکید کرد:‌ تنها مکتبی که فریاد حق‌خواهی سر داده مکتب شیعه بوده است که علما و روحانیت آن در صف مقدم این ظلم‌ستیزی قرار داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین مجدهاشمی با بیان اینکه امروز در دنیا تنها رهبران شیعه همچون رهبر معظم انقلاب، آیت‌الله سیستانی و سید حسن نصرالله مقابل استکبار ایستادگی می‌کنند، افزود: علت قدرت مقاومت شیعه، وصل بودن آنها به ائمه معصومین(ع) است.

وی با استناد به روایتی از ائمه معصومین(ع) مبنی بر اینکه اگر نصرت ما نباشد شما شیعیان نابود خواهید شد، گفت: پیروزی و موفقیت‌های شیعیان در دوران غیبت همه از یاری و حمایت امام عصر(عج) است، اگر انسان بزرگی همچون امام راحل سیلی محکمی به استکبار جهانی زد ناشی از عنایات حضرت ولی عصر(عج) بود.

استاد حوزه علمیه تاکید کرد: فراموش نکنیم که قدرت و اقتدار روحانیت و مرجعیت شیعی نتیجه وصل بودن آنان به اهل‌بیت(ع) است اهل‌بیتی که مستقیم به خدا وصل هستند. امروز اربعین حسینی در استعانت از ائمه معصومین(ع) خود زمینه‌ساز ظهور است مراقب باشیم دشمن ما را درباره آن فریب ندهد.

استاد حوزه علمیه در پایان خاطرنشان کرد: روحانیت و مرجعیت شیعه با تمسک به قرآن و روایات ائمه معصومین(ع) دین و مکتب شیعه را حفظ کردند و به ما این نکته را رساندند مراقب باشیم تحت تاثیر تبلیغات سوء دشمن قرار نگیریم که دین الهی ضعیف می شود.

پایان پیام/487

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی