تلاش دشمنان برای گرفتن انتقام 40 ساله از نظام/فضای مجازی، جنگ اعتقادات و باورها


تلاش دشمنان برای گرفتن انتقام 40 ساله از نظام/فضای مجازی، جنگ اعتقادات و باورها

انصاری ضمن بیان اینکه دشمنان تلاش می کنند انتقام 40 سال گذشته را بگیرند، تصریح کرد: این 40 سال جز اقتدار و پیشرفت برای ما و ذلت و حقارت برای آنها چیز دیگری نداشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نخستین همایش «فعالان فضای مجازی» شهرستان لنده امروز ( 8 مرداد ) با حضور جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در حسینیه ثارالله لنده برگزار شد.

سرهنگ «جهانگیر انصاری» در این همایش به ظرفیت های ارزشمند بسیج در حوزه فضای مجازی اشاره کرد و گفت: دامنه کینه توزی دشمنان بر علیه ما قبل و بعد از انقلاب با ترورها، جنگ، تحریم و تهدیدهای مختلف در حوزه های گوناگون اعم از فضای مجازی همراه بوده و هیچ گاه کینه توزی این سفاکان بد دل علیه ما کم نشده است.

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه غبارهای کینه ای که به مثابه دودی غلیظ بر جسم و روح سعی می کنند حاکم شوند و از پس آن روحیه انقلابی ما را به انفعالی تبدیل کنند، اظهار داشت: اگر بصیرت و علم نداشته باشیم، در این فضای غبار آلود فضای مجازی قطعا شکست خواهیم خورد.

وی ضمن تاکید بر اینکه دیگر زمان آن به سر رسیده که در فضای مجازی پدافندی عمل کنیم، اضافه کرد: اکنون زمان عمل آفندی است و نوک پیکان مبارزه ما در این آوردگاه، حرکت میدانی هجومی است، چرا که دشمن باورهای ما را هدف قرار داده است .

انصاری ضمن اذعان به اینکه امروز دشمن فنداسیون زندگی ما را هدف تیرهای زهرآگین خود قرار داده، یادآور شد: این تیرها کودکان، نونهالان، نوجوانان و همچنین سالخوردگان را هدف گرفته و نشان می دهد که آنها از سال ها قبل برای ما برنامه ریزی های کلان داشته و درند.

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه باید در این حوزه نسبت به تربیت نیروهای مقتدر در فضای مجازی حرکتی دو چندان انجام دهیم، گفت: اگر می بینید دشمن جرات نگاه به این کشور را ندارد، نشان از قدرت بازدارندگی و اقتدار نظامی ما در منطقه و صلابت انقلاب در برخورد قاطع با هرگونه تهدیدهای سخت و نرم است.

وی خاطرنشان کرد: اگر همین احساس مسئولیت و تکلیف نبود و در این فضاها حضور نداشتیم، اکنون قافیه را باخته و میدان را تحویل داده بودیم.

انصاری ضمن تاکید بر اینکه در سنگر ایمان و فضای مجازی باید مقتدرانه حضور داشته باشیم و در راه توسعه ارزش های انقلاب و اسلام با صلابت، صحت و دقت پیش رونده باشیم، گفت: اگر یک لحظه در فضای مجازی خواب رفتیم بدون شک دشمن نفوذ خواهد کرد و زیر چکه های آنان له خواهیم شد.

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن بیان اینکه دشمنان تلاش می کنند انتقام 40 سال گذشته را بگیرند، تصریح کرد: این 40 سال جز اقتدار و پیشرفت برای ما و ذلت و حقارت برای آنها چیز دیگری نداشت.

وی ادامه داد: اگر یک لحظه در فضای مجازی غفلت کنیم، دشمن نفوذ خود را با طراحی های گوناگون پررنگ خواهد کرد و این نفوذ را چنان قوی می کند که باور و اعتقادات ما را زمین می زند.

انصاری یادآور شد: در همین جبهه پشتیبانی مقاومت در سوریه به عینه شاهد بودیم که نیروهای مقاومت ما در برابر هشتاد کشور دنیا ایستاده اند و طعم شیرین پیروزی را در شکست داعش به جهان خوراندند و به جهانیان ثابت کردند که مقتدرترین نیرو در برابر دشمنان هستیم.

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه امروز استکبار جهانی با توجه به عمق نفوذ ما در شکست معادلات آنان در منطقه در مقابل جبهه مقاومت و انقلاب ما زانو زده، اضافه کرد: این بار نیز در کمتر از یک هفته کشتی های آنان توسط فرزندان شما در سپاه توقیف شد و باز هم هیمنه پوشالی آنان درهم کوبیده شد.

وی تصریح کرد: وقتی دشمنان ما همیشه از گزینه های نظامی روی میز صحبت می کردند و وقتی اقتدار دفاعی ما را به عینه مشاهده کردند، در مقابل هیمنه مقتدر ما زانو زدند.

انصاری ضمن تاکید بر اینکه دشمن بیکار ننشسته و هم اکنون با بیش از ۱۰۵ ماهواره در حال کار برای قبح زدایی و تضعیف اعتقادات ماست، اضافه کرد: دشمنان در حال برنامه سازی و تولید محتوای مخرب هستند که با این همه کینه توزی ها، ماموریت شما بسیجیان دشوارتر از گذشته است.

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در فضای حقیقی یک فرمانده تنها یک فضا و میدان را هدایت و رهبری می کند، تاکید کرد: در فضای مجازی یک فرد می تواند فرماندهی یک لشکر را به عهده بگیرد و چنان در میدان کارزار خوب عمل کند که آثار آن باعث پیدایش نتایج خیلی خوب برای نیروهای خود شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن غیرت، مردانگی و ماهیت ما را در فضای مجازی هدف گرفته، اظهار داشت: اگر برنامه ریزی درستی و قوی نداشته باشیم، در این عرصه شکست خواهیم خورد ولی غافل از اینکه ما دارای سرمایه های جوانی هستیم که هوشمندانه در این عرصه در حال کار و تلاش هستند.

انصاری جنگ در فضای مجازی را جنگ باورها و اعتقادات دانست و گفت: اگر موضع متقابل نگیریم شکست خواهیم خورد و باید آفندی عمل کرد و بنا به فرمایش امام خامنه ای (مدظله العالی) دشمن را راند و تاراند.

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتقاد داریم با عمل به وصایای شهدا می توانیم در مقابل توطئه های دشمن در فضای مجازی ایستاد و از انحراف اعتقادی جوانان در این عرصه جلوگیری کرد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی