جوان گرایی در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی قرار گرفته است


جوان گرایی در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی قرار گرفته است

یزد ـ معاون راهبری و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: سازمان تبلیغات اسلامی با تمام محدودیت‌های موجود و با استفاده از ظرفیت‌های داخلی، جوان گرایی را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام روح الله حریزاوی امروز در نشست شورای معاونین اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با تبیین مأموریت‌های پیش روی این سازمان در دوران مدیریت جدید اظهار داشت: مأموریت‌های این سازمان در دو حوزه کلی مطالبات مقام معظم رهبری و مطالبات جامعه انقلابی و حزب الله کشور خلاصه می‌شود.

وی با بیان اینکه مطالبات مقام معظم رهبری برای این سازمان حجت شرعی دارد، افزود: تحقق بیاینه گام دوم در سطح جامعه از مهمترین مطالبات مقام معظم رهبری از این سازمان است که به صورت جدی در حال پیگیری آن هستیم.

حریزاوی از کلیدواژه جوان گرایی به عنوان یکی از مهمترین کلید واژه‌ها در حکم مقام معظم رهبری به حجت الاسلام قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی یاد کرد و بیان داشت: در این راستا سازمان تبلیغات اسلامی با تمام محدودیت‌های موجود و با استفاده از ظرفیت‌های داخلی، جوان گرایی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه مأموریت‌های تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی نیازمند کار جهادی است، عنوان کرد: نمی‌توان با کار کارمندی صرف به اهداف تعیین شده در این حوزه دست یافت.

معاون راهبری و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی کشور تصریح کرد: رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی باید به سمتی برود که این سازمان به ملجائی برای نیروهای انقلاب اسلامی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه کشور اکنون درگیر سیل فرهنگی است، تاکید کرد: در این سیل نمی‌توان منتظر بودجه و امکانات بود بلکه همه باید پای کار بیایند.

به گزارش مهر، حجت الاسلام علی کارگر، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در این نشست گزارشی از وضعیت فرهنگی استان و فعالیت‌های فرهنگی این اداره کل و تفتی پور معاون اداری مالی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گزارشی از وضعیت مالی و عمرانی این اداره کل ارائه کردند.


به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام روح الله حریزاوی امروز در نشست شورای معاونین اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با تبیین مأموریت‌های پیش روی این سازمان در دوران مدیریت جدید اظهار داشت: مأموریت‌های این سازمان در دو حوزه کلی مطالبات مقام معظم رهبری و مطالبات جامعه انقلابی و حزب الله کشور خلاصه می‌شود.

وی با بیان اینکه مطالبات مقام معظم رهبری برای این سازمان حجت شرعی دارد، افزود: تحقق بیاینه گام دوم در سطح جامعه از مهمترین مطالبات مقام معظم رهبری از این سازمان است که به صورت جدی در حال پیگیری آن هستیم.

حریزاوی از کلیدواژه جوان گرایی به عنوان یکی از مهمترین کلید واژه‌ها در حکم مقام معظم رهبری به حجت الاسلام قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی یاد کرد و بیان داشت: در این راستا سازمان تبلیغات اسلامی با تمام محدودیت‌های موجود و با استفاده از ظرفیت‌های داخلی، جوان گرایی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه مأموریت‌های تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی نیازمند کار جهادی است، عنوان کرد: نمی‌توان با کار کارمندی صرف به اهداف تعیین شده در این حوزه دست یافت.

معاون راهبری و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی کشور تصریح کرد: رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی باید به سمتی برود که این سازمان به ملجائی برای نیروهای انقلاب اسلامی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه کشور اکنون درگیر سیل فرهنگی است، تاکید کرد: در این سیل نمی‌توان منتظر بودجه و امکانات بود بلکه همه باید پای کار بیایند.

به گزارش مهر، حجت الاسلام علی کارگر، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در این نشست گزارشی از وضعیت فرهنگی استان و فعالیت‌های فرهنگی این اداره کل و تفتی پور معاون اداری مالی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گزارشی از وضعیت مالی و عمرانی این اداره کل ارائه کردند.

کد خبر 4680537

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!