گروه های جهادی یکهزار و 200 واحد مسکونی در مناطق سیلزده می سازند


گروه های جهادی یکهزار و 200 واحد مسکونی در مناطق سیلزده می سازند

دزفول - ایرنا - فرمانده بسیج مستضعفین کشور گفت: یکهزار و 200 واحد مسکونی با همت گروه های جهادی و بنیاد مسکن در مناطق سیلزده استان خوزستان در حال ساخت است.

سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی روز سه شنبه همراه با فرمانده سپاه ولی عصر(عج)خوزستان در بازدید از مناطق سیل زده روستای خویس بخش شاوور شهرستان شوش گفت: سیل امسال به مناطق مسکونی، خدماتی، آموزشی و زیرساخت های روستاها و شهرها خسارت وارد کرد که بعد از مرحله امدادرسانی، بسیج و سپاه وارد عمل شدند.
وی با اشاره به تعمیر، بازسازی و تحویل ۲۷۴ واحد مسکونی در گام نخست گفت: گروه های جهادی با حضور سپاه استان های معین کشور در مرحله دوم برای احداث یا تعمیر منازل مسکونی و آموزشی وارد عمل شدند.
وی با بیان اینکه تمام واحدهای تعمیری تا پایان شهریورماه تحویل داده می شوند، افزود: ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در سطح کشور و یکهزار و ۲۰۰ واحد در استان خوزستان با همت سپاه، بسیج و بنیادمسکن در حال ساخت است.

فرمانده بسیج مستضعفین کشور گفت: آذرماه واحدها احداث شده به مالکین واگذار می شوند.

سردارسرتیپ حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج)خوزستان نیز گفت: باکمک بنیادمسکن و دستگاههای دولتی، سپاه شهرستان های معین ازجمله دزفول و اندیمشک و گروه های جهادی کار تعمیر و ساخت منازل سیلزده در سطح استان بخوبی درحال انجام است و منازلطبق زمان بندی اعلام شده تحویل مالکین داده می شوند.
۷۲۸۰/۳۰۲۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)