ساخت و بازسازی 11هزار واحد مسکونی در لرستان/ جهادگران قزوین پیش از آغاز سرما منازل سیل‌زده دلفان را تحویل می‌دهد


ساخت و بازسازی 11هزار واحد مسکونی در لرستان/ جهادگران قزوین پیش از آغاز سرما منازل سیل‌زده دلفان را تحویل می‌دهد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: سپاه و بسیج ساخت و تعمیر 11هزار واحد مسکونی را در استان لرستان متقبل شدند که 2هزار و 300مورد از آن‌ها در شهرستان دلفان به عهده استان قزوین است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار غلامرضا سلیمانی در حاشیه بازدید از مراحل ساخت منازل سیل زده لرستان توسط گروه‌های جهادی بسیج سازندگی قزوین در گفت‌وگو با صبح قزوین، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج در ساعات اولیه در جاده سازی و کمک به مناطق سیل زده از جمله استان‌های لرستان، خوزستان و گلستان تلاش کردند.

وی ادامه داد: در مرحله نخست امداد رسانی و شرایط اولیه برای زندگی خانواده‌ها در مناطق سیل زده در دستور کار قرار داشت که با موفقیت انجام شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ابراز کرد: در مرحله دوم احداث خانه‌های ویران شده و تعمیر واحدهای مسکونی آسیب دیده در دستور کار قرار گرفت و سپاه و بسیج 11هزار واحد مسکونی را برای احداث و تعمیر اساسی را با همکاری دستگاه‌های دولتی و موافقت مالکین واحدها متقبل شدند.

وی افزود: 2هزار و 300مورد از واحدهای مسکونی در استان لرستان قرار دارد که نیازمند بازسازی است و ساخت و بازسازی منازل تخریب شده شهرستان دلفان برعهده سپاه استان قزوین است که احداث واحدها را بخوبی آغاز کرده‌اند و بنا دارند در یک زمان بندی کوتاه مدت تا پایان مهرماه ماموریت خود را انجام دهند.

این مقام مسئول عنوان کرد: تاکنون برای 312مورد از واحدها تعمیر اساسی صورت گرفته، 600واخد درحال احداث و تعمیر است و کار باقی مانده واحدها نیز بزودی آغاز خواهد شد و برای آنها تمهیدات لازم فراهم شده است.

وی در پایان عنوان کرد: انتظار داریم با همت استان‌های معین در لرستان و گروه‌های جهادی و تلاش فرماندهان سپاه استان‌های لرستان، قزوین، اصفهان، قم و سمنان برنانه احداث تسریع شود و واحدهای تعمیری نیز در زمان مشخص تعمیر شوند تا پیش از آغاز فصل سرما مالکین در منازل خود مستقر شوند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این بازیگر دنیای شیرین بعد از 27 سال الان چه شکلی شده؟+ بیوگرافی اشکان اشتیاق