خیّران بیش از 3 میلیارد ریال به ایتام در نقده کمک کردند


خیّران بیش از 3 میلیارد ریال به ایتام در نقده کمک کردند

ارومیه- ایرنا- رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) نقده گفت: خیّران این شهرستان، سه میلیارد و 110 میلیون ریال طی چهارماه نخست سال‌جاری به ایتام کمک کرده اند.

حبیب مجدی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال‌حاضر ۱۳۸ فرزند یتیم و ۲۸۵ فرزند محسنین در قالب طرح‌های اکرام تحت حمایت این نهاد هستند.

وی اضافه کرد: از این میزان کمک مالی، یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کمک نقدی و یک‌میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال غیرنقدی بوده است.

وی بیان کرد: بیش از ۱۰۰ خیّر برای کمک در قالب طرح های اکرام ایتام و محسنین با کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نقده همکاری دارند.

مجدی در خصوص نوع کمک های غیر نقدی اظهار کرد: این اقلام شامل سبد کالا، لوازم خانگی، پوشک و مواد خوراکی مثل آجیل و گوشت بوده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) نقده در خصوص نحوه پرداخت کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای ایتام گفت: مردم برای کمک به فرزندان ایتام و محسنین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره حساب «۴۵۰۱۲۸۶۷۹۰» نزد بانک ملت به نام کمیته امداد امام خمینی (ره) نقده واریز و در این کار خیر سهیم باشند.

طرح "اکرام ایـتام" از نیمه دوم سال ۷۸ با هدف حمایت از کودکان یتیم و تامین نیازمندی‌های آنان در زمینه‌های معیشتی، تحصیلی، درمان آغاز شد، در این طرح، افراد نیکوکار با پذیرفتن و تقبل حمایت مالی از یک یا چند یتیم در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آنان در قالب کمک به یتیم خاص، کمک به دانش‌آموز خاص، کمک به دانشجوی خاص اقدام می‌کنند.

هشت هزار و ۳۳۰ نفر مددجو تحت پوشش کمیته امداد نقده است که در این میان ۷۵ درصد از مددجویان در سطح شهر نقده و محمدیار و ۲۵ درصد در روستاهای همجوار ساکن هستند.

۹۹۱۸/۲۰۹۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟